تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام پذیرش طلبه خواهر در جامعة الزهرا (س) تا ۸ دی تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل جامعة الزهرا (س) از تمدید زمان ثبت نام پذیرش طلبه خواهر در جامعة الزهرا (س) تا ۸ دی ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، نیره سادات اسماعیلی طبا در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دفتر مدیریت جامعة الزهرا (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعة الزهرا(س) به عنوان بزرگترین مرکز علمی و حوزوی کشور برای بانوان طلبه است، اظهار داشت: اهداف اساسی این مرکز گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی(ص)، تربیت کارشناسان و مبلغان در حوزه دین، تربیت معلمان و اساتید معارف اسلامی و تربیت همسران و بانوان موفق است.
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل جامعة الزهرا (س) با بیان اینکه از سال 63 تا کنون بیش از 50 هزار نفر خواهر طلبه از جامعة الزهرا (س) فارغ التحصیل شده اند، افزود: در حال حاضر حدود 14 هزار طلبه از 59 کشور جهان در جامعة الزهرا (س) مشغول به تحصیل هستند.
اسماعیلی طبا با بیان اینکه ثبت نام پذیرش درسال جاری از روز سه شنبه 10 آذر ماه آغاز و تا 24 آذر آخرین مهلت ثبت نام اعلام شده بود، اظهار داشت: به دلیل همزمانی ثبت نام با اربعین حسینی و درخواست های مکرر، زمان ثبت نام پذیرش جامعة الزهرا (س) تا 8 دی ماه تمدید شد.
وی با بیان اینکه آزمون ورودی در تمام مراکز استان های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن