تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف زنجیره ای در محور اراک-قم ۳کشته برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان مرکزی از کشته شدن ۳ نفر براثر تصادف زنجیره ای ۷دستگاه خودرو در محور اراک-قم خبر داد.
سرهنگ ایرج کهریزی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  اراک ، با اشاره به سانحه رانندگی در محور اراک-قم اظهار داشت: در سانحه رانندگی که در محور اراک به قم رخ داد هفت خودرو شامل سه دستگاه تریلی کشنده، 2 دستگاه کامیون، یک دستگاه اتوبوس ولوو و یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یکدیگر برخورد کردند.
وی افزود: در این حادثه پس از برخورد تریلی کشنده با اتوبوس اسکانیا، برخورد با اتوبوس ولوو و متعاقب آن برخوردی با دو تریلی کشنده و دو کامیون دیگر رخ داد.
کهریزی تصریح کرد: متاسفانه در این سانحه 3 نفر کشته و 5 نفر نیز مصدوم شدند که 3شته شده مربوط به سرنشینان اتوبوس اسکانیا بودند.
وی اضافه کرد: علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است که متعاقبا اعلام می شود.
رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به لغزندگی محورهای استان به سبب بارش برف بیان کرد: به سبب بارش های اخیر سطح محورهای استان لغزنده است که بنابر این از همه رانندگان درخواست داریم با استفاده از تجهیزات ایمنی و دقت در رعایت قوانین و مقررات سفر خوشی برای خود و دیگر هم سفران رقم بزنند.
کهریزی ادامه داد: از مسافران و هموطنان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن