تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814067792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان خبر تاسیس سینما را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:اعتدال: پایگاه خبری الجزیره آنلاین امروز (دوشنبه) به نقل از شورای تبلیغات سمعی و بصری عربستان، خبر تاسیس اولین سینما در این کشور را تکذیب کرد.
براساس این گزارش، شورای تبلیغات سمعی و بصری عربستان در پی انتشار این خبر اعلام کرده که خبر افتتاح سینما در این کشور صحت ندارد و کسانی که این خبر را اعلام کرده اند، جنبه رسمی ندارند.
پایگاه خبری 24 امارات صبح امروز (دوشنبه) خبری را منتشر کرد و گفت که دولت عربستان با تاجران و سرمایه گذاران برای ساخت سالن های سینما که اولین آن در ریاض پایتخت این کشور خواهد بود، توافقنامه امضا کرده است.
الجزیره آنلاین نیز همین خبر را به نقل از شبکه الاخباریه عربستان منتشر کرده و نوشته بود: فهد التمیمی رییس کمیته سینمایی عربستان پیش از این از توافق اولیه با بازرگانان برای ساخت اولین سالن سینما در شهر ریاض عربستان خبر داد.
در حال حاضر هیچ سالن سینمایی در عربستان وجود ندارد و تنها در شرکت های خصوصی مانند آرامکو سالن سینما وجود دارد و به همین دلیل اکثر عربستانی ها که نزدیک کشور بحرین زندگی می کنند، آخر هفته ها برای دیدن فیلم و دیگر تفریحات که در عربستان وجود ندارد به بحرین ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ]

دوشنبه ، ۲۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اعتدال]
[مشاهده در: www.etedaal.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن