تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816873254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح الله زاده: تكذيب جدايي قلعه نويي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فتح الله زاده: تكذيب جدايي قلعه نويي
مديرعامل باشگاه استقلال، شايعاتي را كه پيرامون تغيير و تحول در رأس مديريت اين باشگاه مطرح شده است، حيله حاشيه‌سازان خواند و گفت، به دام آنها تن نخواهد داد.
علي فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: آنها كه اخباري كذب پيرامون احتمال تغييرات در مديريت باشگاه استقلال مطرح مي‌كنند، دوست دارند با انتشار شايعات جو را مسموم كنند. آنها مي‌خواند با حيله ما را به دام حواشي وارد كنند، اما بايد بدانند من و ديگر مديران استقلال به دام آنها نمي‌افتيم.

از حقانيت استقلال دفاع مي‌كنم

وي با اشاره به مصاحبه اخير مسعود زريبافان، نماينده تام‌الاختيار محمد علي آبادي در هيأت مديره باشگاه استقلال كه تمامي شايعات پيرامون عزل يا استعفا علي فتح‌الله‌زاده را رد كرده بود، گفت: من استقلالي هستم و تا روزي كه در اين باشگاه مسئوليتي دارم، خواه تا همين فردا باشد يا ده سال ديگر از حقانيت استقلال دفاع مي‌كنم.

مربي فصل آينده استقلال قلعه نويي است

مديرعامل باشگاه استقلال با تأكيد بر اين‌كه سرمربي تيم فوتبال استقلال در فصل آينده، امير قلعه‌نويي خواهد بود، افزود: اينكه عنوان مي‌شود، امير قلعه نويي تنها در سه بازي جام حذفي سرمربي استقلال خواهد بود، كذب محض است. قلعه نويي نه تنها در اين سه بازي بلكه در فصل آينده هم سرمربي تيم ماست و با نظر او اقدام به جذب بازيكن خواهيم كرد.

اجازه بدهند فردا قرارداد نفرات جديد را ثبت مي‌كنيم

وي از اهتمام مسئولان باشگاه استقلال براي جذب بازيكنان مورد نظر امير قلعه نويي در فصل آينده خبر داد و گفت: بر پايه نظر قلعه نويي، اقدام به جذب بازيكن براي فصل آينده خواهيم كرد. در اين ارتباط گفت‌وگوهايي با چند بازيكن داشته‌ايم و با چهار نفر از آنها در آستانه عقد قرارداد هستيم. اگر قوانين سازمان ليگ به ما اجازه مي‌داد همين فردا قرارداد آنها را در هيئت فوتبال به ثبت مي‌رسانديم.

80 تا 90 درصد تيم حفظ مي‌شوند

فتح الله زاده در ادامه افزود: در سخنانم با امير قلعه نويي، وي از بازيكنان فعلي تيم راضي است و 80 تا 90 درصد نفرات فعلي را حفظ خواهيم كرد. در اين بين، كاستي‌هاي تيم را با جذب سه تا چهار بازيكن جديد برطرف خواهيم كرد.

كار به استخدام بازيكنان خارجي نمي‌رسد

وي در ادامه از مشكلاتي كه سال گذشته در فصل نقل و انتقالات گريبانگير تيم فوتبال استقلال بود، ياد كرد و گفت: پيش از آغاز فصلي كه گذشت، قرارداد پانزده بازيكن تيم فوتبال استقلال به پايان رسيده بود. در اين بين ناچار بوديم، خلأ آنها را با جذب حداكثر پنج بازيكن ليگ برتري جبران كنيم. امسال شكر خدا اين مشكل را نداريم. علاوه بر جذب بازيكنان مورد نظرمان از ليگ برتر مي‌توانيم روي جذب بازيكنان خارجي هم حساب كنيم. البته به گمان من كار به امضاي قرارداد با نفرات خارجي نمي‌كشد و كاستي‌هاي خود را با جذب نفرات ليگ برتري رفع نمي‌كنيم.

طالب‌لو و صادقي استقلالي مي‌مانند

مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه از اولويت مسئولان اين باشگاه براي تمديد قرارداد بازيكنان با سابقه استقلال ياد كرد و گفت: بازيكنان با كيفيت در تيم استقلال مي‌مانند. در اين بين، بازيكناني چون صادقي و طالب لو را كه از استقلال به جايگاه اول فوتبال رسيده‌اند، قطعا در تيم خود نگاه مي‌داريم، چرا كه استقلال خانه آنهاست.

در قالب برنامه سه ساله پيش مي‌رويم

وي در ادامه با اشاره به برنامه سه ساله‌اش در باشگاه استقلال گفت: هدف ما اين است كه پس از سه سال در ديدار نهايي ليگ قهرمانان آسيا حضور يابيم. با پيوستن قلعه نويي به استقلال در راستاي اجراي همين برنامه پيش مي‌رويم و تيم را تقويت مي‌كنيم تا در فصل آينده علاوه بر حضوري پرقدرت در ليگ برتر، در صورت صعود به ليگ قهرمانان آسيا، نماينده‌اي شايسته براي فوتبال ايران باشد.

قلعه نويي همدلي را در تيم زنده كرد
مديرعامل باشگاه استقلال نقش امير قلعه نويي در پيروزي اخير اين تيم مقابل فولاد خوزستان را پررنگ خواند و گفت: تيم ما در گرماي 45 درجه اهواز، يكي از تيم‌هاي خوب ليگ دسته اول را شكست داد. اين امر با تلاش، همت و خودباوري بازيكنان ميسر شد. به نظر من در اين پيروزي نبايد از نقش امير قلعه نويي به سادگي گذشت. او روحيه بازيكنان را بازسازي كرد و حس همدلي را در آنها زنده ساخت.

نمي‌توان منكر توانايي‌هاي فني قلعه نويي شد

مديرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: البته به لحاظ فني هم نمي‌توان منكر توانايي‌هاي امير قلعه‌نويي شد. زماني كه تيم گل تساوي را دريافت كرد، بازيكنان به نوعي غافلگير شدند و شوك منفي به آنها وارد شد. در آن اوضاع، قلعه‌نويي با تعويض‌هاي به موقع خود، تيم را از ركود خارج كرد و از شرايط بحراني نجات داد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن