تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکوادور و سوئد بر سر بازجویی از جولیان آسانژ توافق کردند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: اکوادور و سوئد توافقی را امضا کردند که بر اساس آن قرار است از جولیان آسانژ در محل سفارت اکوادور در شهر لندن بازجویی شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت اکوادور اعلام کرد با دولتسوئد به توافقی بر سر بازجویی ازجولیان آسانژ ، بنیانگذار وبسایت افشاگرویکی لیکس در محل سفارت این کشور در شهر لندن دست یافته است.
آسانژ بیش از سه سال است که به سفارت اکوادور در لندن پناهنده شده است. این توافق قانونی بعد از حدود شش ماه مذاکرات در شهر کوییتو، پایتخت اکوادور امضا شد.
وزارت امور خارجه اکوادور اعلام کرد: این توافق بدون تردید ابزاری است که روابط دوجانبه را تقویت می کند و موجب تسهیل اجرای مسائل قضایی از جمله بازجویی از جولیان آسانژ می شود.
آسانژ 44 ساله در ژوئن 2010 به ساختمان سفارت اکوادور در پایتخت انگلیس پناهنده شد تا جلوی مسترد شدنش به سوئد را بگیرد. او در سوئد در ارتباط با پرونده ای که به اتهام تجاوز جنسی علیه دو زن برای او گشوده شده، تحت تعقیب قرار گرفته است. آسانژ چنین اتهاماتی را رد کرده است.
آسانژ می گوید نگران است که سوئد در نهایت او را به آمریکا مسترد کند و در آمریکا نیز به خاطر افشاگری هایی که از طریق ویکی لیکس علیه دولت واشنگتن انجام داده و انتشار اسناد ... [ مشاهده متن کامل خبر در همشهری آنلاین ]

یکشنبه ، ۲۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن