تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر شهدای مدافع حرم خوزستان به اهواز منتقل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم استان خوزستان شهید علی اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی نژاد از رزمندگان آغاجاری و شهید ایوب رحیم پور، از امیدیه به وطن بازگشت و در فرودگاه بین المللی اهواز، مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، مراسم استقبال از پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) از استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در فرودگاه بین المللی اهواز انجام شد و پیکر این شهدا به وطن بازگشت.
2 تن از این شهدای والامقام شهید علی اکبر شیرعلی و شهید محمد هادی نژاد از رزمندگان شهرستان آغاجاری هستند که با شهادت آنها شهدای مدافع حرم آغاجاری به 3 تن رسید زیرا پیش از این شهید رضا ملائی، در دفاع از حرم حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.
شهید دیگر نیز شهید ایوب رحیم پور، از امیدیه نام دارد که چندی پیش در دفاع از حرم زینب(س) به شهادت رسید، این شهید نیز پس از شهید علیرضا قنواتی، روحانی شهید میلاد بدری و روحانی شهید سید اصغر فاطمی تبار (چرغندی) نام خود را به عنوان چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان امیدیه به ثبت رساند.
در آیین استقبال از سه شهید مدافع حرم سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در فرودگاه اهواز حضور داشت و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.
همچنین آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
پیکر شهدای مدافع حرم خوزستان به اهواز منتقل شد






یکشنبه ، ۲۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن