تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج جدید بارش ها در ارتفاعات استان سمنان از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان سمنان از آغاز موج جدید بارش برف و باران در این استان خبر داد و گفت: این بارش ها از فردا آغاز خواهد شد.
نادیا میر شجاع در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان ، با اشاره به وضعیت جوی آب و هوایی استان سمنان اظهار داشت: یک سامانه بارشی امروز وارد کشور شده است و تا صبح روز دوشنبه سراسر استان سمنان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
وی با اشاره به فعالیت این سامانه بارشی در نقاط مرتفع این استان، به ویژه شهرستان مهدی شهر افزود: این سامانه به تدریج بارش برف شهرستان مهدی شهر را فرا خواهد گرفت.
رئیس مرکز پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: با ادامه بارش برف دمای هوا نیز رو به سردی رفته و بارش صبح روز دوشنبه به صورت متناوب تا روز پنجشنبه در شهرستان مهدی شهر ادامه خواهد داشت.
میرشجاع با اشاره به دیگر اثرات این سامانه نسبتاً پرفشار بر استان سمنان افزود: در این مدت و در برخی ساعات نیز شاهد وزش باد نیز خواهیم بود.
وی با اشاره به میزان بارش برف و باران در شهرهای استان سمنان افزود: میزان بارش برف و کولاک در ارتفاعات نیز شدت بیشتری خواهد داشت و برف در تمامی ارتفاعات استان سمنان وجود دارد.
رئیس مرکز پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
موج جدید بارش ها در ارتفاعات استان سمنان از فردا






یکشنبه ، ۲۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن