تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاد دانشگاه شهيد چمران اهواز: حضرت امام (ره) احياگر اسلام و شخصيت ايراني است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاد دانشگاه شهيد چمران اهواز: حضرت امام (ره) احياگر اسلام و شخصيت ايراني است
خبرگزاري فارس: يك استاد دانشگاه شهيد چمران اهواز گفت: حضرت امام خميني (ره) احياگر اسلام ناب محمدي (ص) و شخصيت ايراني است.


سيد جعفر حجازي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: بسياري از دانشمندان و انديشمندان جهان اسلام از امام راحل به عنوان يك شخصيت اسلامي سرمشق و سمبل ياد مي‌كنند.
وي با اشاره به برخي ويژگي‌هاي حضرت امام (ره) به خصوص در رابطه با تسلط ايشان در زمينه فلسفه، فقه، عرفان و تفسير يادآور شد: حريص نبودن بر دنيا و همچنين پرهيز از شهرت، ويژگي بارز حضرت امام (ره) بود كه مردم به دليل اخلاص در عمل به سوي او رفتند.
اين استاد دانشگاه در خصوص ويژگي‌هاي سياسي امام گفت: كتاب غرورب آفتاب كه مربوط به اظهارنظر روساي‌جمهور و شخصيت‌هاي سياسي جهان در مورد امام است، نشان دهنده آن است كه امام (ره) يك سياستمدار كامل بود.
وي بر ترويج و شناساندن جنبه‌هاي مختلف شخصيتي امام راحل در جامعه تاكيد كرد و گفت: از طريق كتاب‌ها، پروژه‌هاي تحقيقاتي، مجلات تخصصي و سايت‌هاي اينترنتي، مي‌توان به اين امر مهم پرداخت.
حجازي اظهار داشت: امام خميني (ره) متعلق به يك دسته، گروه و يا جناح سياسي نيست.
اين استاد دانشگاه گفت: امام خميني (ره) شخصيتي است كه به عامه مردم تعلق دارد و به خاطر شخصيت جهان‌شمول خود، حق بزرگي بر گردن همه جهانيان دارد.
به گفته وي، امام خميني (ره) به عنوان پرچمدار عزت و هويت ديني حق بزرگي به گردن ما دارد و برپايي باشكوه مراسم ارتحال آن رهبر فرزانه، وظيفه كوچكي است كه انجام مي‌دهيم.
اين استاد دانشگاه يادآور شد: هرچه امروز داريم، حاصل بركات امام راحل است و امنيت و آسايش نظام مقدس ما مديون دعاهاي خير آن امام بزرگوار است كه همواره پشتيبان اين نظام و مردمش بود.
انتهاي پيام؛/ف
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن