تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زور امير و پرويز به سرماي تبريز نرسيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زور امير و پرويز به سرماي تبريز نرسيد
هفته چهاردهم رقابت‌‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران با تساوي دلسردكننده تراكتور سازي و استقلال در تبريز آغاز شد. بازي بزرگ هفته تقريباً چيزي نداشت تا قلعه نويي در اولين حضورش روي نيمكت تراكتور نبازد و مظلومي هم خوشحال باشد كه از سرماي تبريز يك امتياز دشت كرده است...
نویسنده : فریدون حسن 


هفته چهاردهم رقابت‌‌هاي  ليگ برتر فوتبال ايران با تساوي دلسردكننده تراكتور سازي و استقلال در تبريز آغاز شد. بازي بزرگ هفته تقريباً چيزي نداشت تا قلعه نويي در اولين حضورش روي نيمكت تراكتور نبازد و مظلومي هم خوشحال باشد كه از سرماي تبريز يك امتياز دشت كرده است و تنها اتفاق جالب بازي، خداحافظي محسن قهرماني از دنياي داوري ‌باشد.
در ساير ديدارها سايپا 4 بر يك استقلال خوزستان را شكست داد، نفت تهران در اهواز 2 بر يك فولاد بخت برگشته را برد. ديدار سپاهان و راه‌آهن با تساوي بدون گل به پايان رسيد و صباي قم هم با يك گل از سد ملوان گذشت.
 
تساوي در دماي زير صفر
سرماي تبريز اينقدر زياد بود كه حتي هواداران پرشور تراكتورسازي را وادار كرد بازي حساس تيمشان را در هفته چهاردهم ليگ برتر در خانه به تماشا بنشينند، دماي 4 درجه زير صفر حاكم بر ورزشگاه يادگار امام (ره) حتي روي كيفيت بازي تراكتورسازي و استقلال هم تأثير گذاشته بود، اينقدر كه حدود 20 دقيقه‌اي طول كشيد تا شاگردان قلعه‌نويي و مظلومي گرم شوند و بفهمند در زمين چه كار مي‌خواهند انجام دهند. همين مسئله باعث شد تا حساس‌ترين بازي اين هفته كه با حضور دوباره قلعه‌نويي در تبريز و مصاف او با مظلومي و استقلال حساس‌تر و پرحاشيه‌تر هم شده بود، اينقدر سرد شروع شود كه همه حداقل براي يك نيمه نااميد از تماشاي يك فوتبال مهيج و زيبا باشند، هر چند كه از دقيقه 20 به بعد اندكي بازي روال عادي خود را پيدا كرد، اما باز هم سرماي زير صفر به تلاش بازيكنان مي‌چربيد.
در جمع سرخ‌‌هاي  تراكتور سزار، مهاجم برزيلي چند موقعيت خوب خراب كرد، مثل اينكه عادت به سرما نداشت و كاملاً تحت‌تأثير درجه حرارت بود. در ميان استقلالي‌ها هم اميد ابراهيمي يك‌بار با شوت از راه دور دروازه تراكتورسازي را تهديد كرد و يك بار هم آرش برهاني با ضربه‌سر اخباري را مجبور به واكنش كرد تا نيمه اول بازي دو تيم بدون گل مساوي تمام شود.
شروع نيمه دوم، نويد ديداري سردتر از نيمه اول را مي‌داد و همين مسئله هم اتفاق افتاد؛ ‌دو تيم فقط 45 دقيقه توپ را دواندند تا بازي به پايان برسد، نه قلعه‌نويي و نه مظلومي هيچ كدام برنامه خاصي براي پيروزي نداشتند و در نهايت  به تساوي بدون گل رضايت دادند. تا استقلال با 27 امتياز حالا بيشتر از قبل خطر از دست دادن صدر جدول را احساس كند و تراكتورسازي هم با 19 امتياز در كمركش جدول حضور داشته باشد.
به اين ترتيب امروز استقلال خوزستان اين فرصت را دارد تا بتواند صدر جدول را از همنام تهراني خود پس بگيرد و ذوب آهن هم مي‌تواند فاصله خود را با آبي‌‌هاي  تهران به عدد يك برساند.
    ***

عصر امروز دو تيم آماده استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان كه رده‌هاي دوم و سوم جدول رده‌بندي ليگ را در اختيار دارند برابر دو حريف مشهدي به ميدان مي‌روند؛ دو حريفي كه به نظر نمي‌رسد بتوانند براي شاگردان سرحال ويسي و گل محمدي دردسر چنداني ايجاد كنند.
استقلال خوزستان از ساعت 15 امروز ميزان پديده است، پديده‌اي كه با 16 امتياز يازدهم جدول رده‌بندي است، بايد ديد تعطيلي يك هفته‌اي ليگ چه تأثيري بر روند حركتي دو تيم گذاشته اگر اتفاق خاصي رخ نداده باشد، استقلال خوزستان مي‌تواند در ادامه روند رو به جلوي خود باز هم پيروز از ميدان خارج شود. شاگردان يحيي‌گل محمدي در ذوب‌آهن هم از ساعت 14:30 در مشهد ميهمان سياه‌جامگان رده پانزدهمي هستند؛ تيمي كه بدون ترديد نمي‌تواند مانع مهم و دست و پا گيري براي مردان پرانگيزه يحيي باشد. ذوب‌آهن با سياه‌جامگان به صدر جدول نزديك‌تر مي‌شود مگر آنكه فوتبال روي ناخوش خود را به ذوب‌آهن نشان دهد.
  
پرسپوليس- گسترش فولاد
اما از ساعت 16:20 عصر امروز پرسپوليس در آزادي ميزبان گسترش فولاد، تيم دوم تبريز است. مردان برانكو طي هفته‌هاي گذشته اينقدر فرصت از دست داده‌اند كه فرياد مرد كروات بلند است، پرسپوليس براي فرار از ميانه‌هاي جدول امروز بايد شاگردان كمالوند را قرباني كند البته برانكو امروز با مشكل غيبت مهدي طارمي و علي عليپور به دليل محروميت روبه‌روست، هرچند كه فرصت‌سوزي‌هاي طارمي در ديدارهاي گذشته شايد با فرصت‌جويي مردان جانشين او، برد شيريني را به پرسپوليس هديه دهد و تيم برانكو بيشتر از قبل به رده‌هاي بالاي جدول نزديك شود. البته اين را نيز نبايد فراموش كرد كه كمالوند راه پيروزي بر پرسپوليس را خوب بلد است و اين را در فصل‌هاي گذشته هم ثابت كرده است.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن