تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات دبیر فدراسیون هندبال درباره انصراف هلدینگ خلیج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توضیحات دبیر فدراسیون هندبال درباره انصراف هلدینگ خلیج فارس
دبیر فدراسیون هندبال از غیبت تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس بهبهان در دیدارهای این هفته لیگ برتر هندبال خبر دا د.


فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس بهبهان مشکلات عدیده‌ای داشت. در دیدار هفته گذشته این تیم هم که باید به اصفهان می‌رفت کوشیدیم شرایط سفر این تیم را مهیا کنیم. سعی کردم با نماینده محترم مردم بهبهان در مجلس تماس بگیرم اما موفق به این کار نشدم و با رئیس تربیت بدنی بهبهان صحبت کردم. 


وی ادامه داد: بازیکنان هلدینگ چیز زیادی نمی‌خواهند. آن‌ها تنها می‌خواهند قراردادشان امضاء شود. حتی تلویحاً اذعان کرده‌اند اگر باشگاه هلدینگ مبلغی هم به آن‌ها واگذار نکرد، پولی از این تیم نخواهند گرفت. 


می‌آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا هلدینگ منحل شده است؟ توضیح داد: ظاهراً مشکلات به این تیم اجازه ادامه حضور در لیگ برتر را نمی‌دهد و شاید هلدینگ نتواند لیگ برتر را همراهی کند. آن‌ها بازی نخست لیگ برتر را هم با وساطت فدراسیون برگزار کردند.


دبیر فدراسیون هندبال با اشاره به اوضاع نابسامان وضعیت مالی باشگاه‌های هندبال، ادامه داد: متاسفانه حق و حقوق برخی بازیکنان لیگ برتر پرداخت نشده است. می‌خواستیم ارتباطی برقرار کنیم و با تربیت بدنی اداره استان خوزستان هم صحبت کردم اما انگار این موضوع برای آن‌ها هم مهم نبود. پس از سال‌ها که خوزستان و بهبهان در لیگ برتر هندبال صاحب نماینده شدند و کارهای پایه را هم به خوبی انجام می‌دهند، حیف است جوانان این شهر فرصت حضور در لیگ برتر را نداشته باشند. 


وی اضافه کرد: بهبهانی‌ها هنوز نامه رسمی به من نداده‌اند اما فکر نمی‌کنم این هفته هم هلدینگ در لیگ بازی کند. خوشبختانه تیم‌های دیگر لیگ چنین مشکلاتی ندارند اما در لیگ بانوان یک بار این اتفاق افتاد و تیم قم به دلیل مشکلات مالی کنار کشید. 


به گفته می‌آبادی هفته‌های سوم و چهارم دور برگشت لیگ برتر هندبال طبق برنامه برگزار می‌شود و ادامه لیگ برتر در بازگشت تیم ملی از رقابت‌های قهرمانی هندبال جام ملت‌های آسیا از سر گرفته می‌شود و پس از هماهنگی با سرمربی تیم ملی هندبال تا قبل از پایان سال جاری، مرحله دوم لیگ برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

عرفان تماشاگر ویژه شهرداری کاشان و سنگ آهن بافق یزد
ایران همگروه میزبان شد
22بازیکن به اردو تیم ملی دعوت شدند
قرعه کشی هندبال جام ملت های آسیا برگزار می شود
پیشتازی نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس
بازگشت سه‌کناری به تیم ملی هندبال





۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن