تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820759646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اورژانس قم: 52درصد مصدومان تصادفات هفته گذشته قم، موتورسیکلت سواران بودند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس اورژانس قم: 52درصد مصدومان تصادفات هفته گذشته قم، موتورسیکلت سواران بودند استان‌ها > قم - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: 52 درصد از مصدومان تصادف های یک هفته گذشته این استان مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، محمدرضا حسنی، با اشاره به حوادث یک هفته گذشته در استان قم به ایرنا گفت: از هفت صبح 15 آذر تا هفت صبح 22 آذرماه امسال، هشت هزار و 434 تماس با این مرکز برقرار که منجر به یک هزار و 335 ماموریت شد.
وی با بیان اینکه یک هزار و 148 مورد از این ماموریت ها، شهری و 187 مورد، جاده ای بود اضافه کرد: 334 مورد از این ماموریت ها مربوط به تصادف ها بوده که 249 مورد شهری و 75 مورد تصادف جاده ای بوده است.
وی ادامه داد: این تصادف ها 393 مجروح برجا گذاشت که 112 تن سرپایی درمان شدند و 281 تن جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گفته حسنی، این تصادف ها، فوتی نداشته است.
وی با بیان اینکه 178 مورد از تصادف ها مربوط به موتورسیکلت سواران بود، گفت: این تصادف ها 206 مجروح برجا گذاشت که برابر با 52 درصد از کل مصدومان تصادف های استان در یک هفته گذشته است که 66 تن به صورت سرپایی درمان و 140 تن به بیمارستان منتقل شدند.
وی به برخی حوادث اشاره و بیان کرد: ساعت 13:24 روز20 آذرماه جاری، تصادف سه دستگاه خودرو سمند، پیکان و پژو در خیابان 19 دی باعث مصدومیت شش تن شد که مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس مرکز اورژانس قم افزود: در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری مزدا با یک دستگاه خودرو وانت که ساعت 21:58، 18 آذرماه جاری در کیلومتر 10 آزادراه قم تهران رخ داد، هفت تن مصدوم شدند.
وی ادامه داد: همچنین در برخورد دو دستگاه خودرو پژو و سمند که ساعت 3:39، 19 آذرماه در کیلومتر 15 آزادراه قم تهران رخ داد، شش تن مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

کلید واژه ها: استان قم -




یکشنبه 22 آذر 1394 - 15:03:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن