تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات بی رویه نشان دهنده بی توجهی دولت به تولید است/دولت برنامه ای برای نجات استراتژیک اقتصاد ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: اعضای کمیسیون اقتصاد مجلس واردات بی رویه برنج به کشور را نشان دهنده بی توجهی دولت به تولید داخلی دانستندو تاکید کردند:با وجود شرایط بحرانی سیاسی و اقتصادی در کشور باید وابستگی را به حداقل رساند و دولت در زمینه واردات کالا باید وارد عمل شودو نظارت های دقیقی انجام دهد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز اعضای کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دوات در خصوص واردات بی رویه و بی توجهی به تولید داخلی اظهار کردند:مسئولان دولتی توجهی به سیاست های اقتصاد مقاومتی ندارنداین درحال است که باید وابستگی را به حداقل رساند.
واردات بی رویه کالا نشان دهنده بی توجهی دولت به تولید داخلی است
عطالله حکیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی هرمز با بیان اینکه صادارات اساس اقتصاد هر کشور است، گفت: کشورهای که به تولید داخلی و توانمندی بلاقوه خود مانند منابع کشاورزی ، معادن ؛ منابع طبیعی ، دانش و فن آوری داخلی استفاده کردندکالاهایی با کیفیت و هزینه کم تولید نمودند که باعث رشد اقتصادیشان شد.
وی با اشاره به دلیل عدم برنامه ریزی دولت در زمینه اقتصاد با وجود وسعت زیرساخت ها افزود:تلاش دولتمران معطوف به واردات کالا خارجی شده که نشان دهنده بی توجهی به تولید و زمینه فراهم شدن فعالیت کشورها بیگانه است.
حکیمی با بیان اینکه در بسیاری از بخش های کشور قاچاق محصولات ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
واردات بی رویه نشان دهنده بی توجهی دولت به تولید است/دولت برنامه ای برای نجات استراتژیک اقتصاد ندارد






یکشنبه ، ۲۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن