تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820990205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه مربیان تکواندو خارج از شیاپ چانگ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مبارزه مربیان تکواندو خارج از شیاپ چانگ
رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان که موفق شد با تیم خود قهرمان جهان شود، پس از اظهار ناراحتی بابت نایب قهرمانی ایران در این مسابقات، با واکنش تند سرمربی ایران رو به رو شد.

به گزارش "ورزش سه "، تیم ملی تکواندو ایران بعد از نایب قهرمانی در مسابقات جهانی مکزیک و کسب 3 سهمیه المپیک در گرند گریکس به تهران بازگشت. در پایان مسابقات جهان تیم ملی تکواندو آذربایجان با سرمربیگری رضا مهماندوست قهرمان جهان شد و او عنوان بهترین مربی مسابقات را به خود اختصاص داد.

 تنش و عدم تفاهم مهماندوست و فدراسیون تکواندو مدت ها کار را برای دو طرف سخت کرده بود تا اینکه بیژن مقانلو سرمربی ایران را به عهده گرفت و مهماندوست راهی آذربایجان شد. با این حال ایران در مسابقات جهانی نتایج قابل قبولی را کسب کرد و یک ایرانی همراه تیم ملی آذربایجان هم قهرمان شد. اما اینکه جای مهماندوست در ایران خالی است یا نه موضوعی بود که بر سر آن به نتیجه رسیده اند اما سرمربی سابق و کنونی تیم ملی وارد جدال شده اند که حرف های نا گفته زیادی گفته شد. این تنش از اولین گفت و گو رضا مهاندوست بعد از قهرمانی با آذربایجان شروع شد.
مهماندوست: برای شکست ایران در فینال گریه کردم تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی فینال را مقابل آذربایجان برگزار کرد و بعد از شکست مقابل تیم رضا مهماندوست نایب قهرمان شد. سرمربی ایران تیم قهرمان بعد از این پیروزی به فارس گفت:« اورتان نمی‌شود وقتی در فینال مقابل تیم ملی کشورم با اختلاف امتیاز توانستیم موفق شویم، گریه کردم، چرا که اصلاً تصور نمی‌کردم یک روزی مقابل تیم ملی کشورم به عنوان مربی قرار بگیرم و آنها نتوانند قهرمان شوند. پیروزی برای همه ما شیرین است اما از ته قلبم ناراحت بودم که چرا آنها نتوانستند قهرمان شوند. به هیچ عنوان دوست نداشتم تیم ملی کشورم آنطور شکست بخورد.»
مقانلو: دوستان انقدر عوام فریبی نکنند اما بیژن مقانلو سرمربی کنونی تیم ملی تکواندو ایران کاملا با این اظهارات مخالف است و به ایسنا می گوید:« کسی که سودای عرق ملی دارد و از پیروزی برابر ایران ناراحت است چرا در بازی اول در مرحله گروهی که ما پیروز شدیم خیلی ناراحت شد و اگر کارد می‌زدید خونش در نمی آمد یا زمانی که سجاد مردانی نماینده آذربایجان را شکست داد بسیار ناراحت شد. این آقا که پس از پیروزی برابر ایران به دلیل ناراحتی گریه کردند چرا در شرایط سخت تیم ملی را تنها گذاشتند. با این شرایط من معنای عرق ملی را نمی‌فهمم.»

مقانلو معتقد است قهرمانی با این شرایط و در این مسابقات کری خوانی ندارد:« من اینجا باید مسائلی را برای مردم روشن کنم تا دوستان با صحبت هایشان انقدر عوام فریبی نکنند! قهرمانی در تورنمنت G2، آنهم با ورزشکاران قرضی دیگر اینهمه من من کردن و کری خواندن ندارد! دوستان از عزت و غرور ملی صحبت می‌کنند! من از شما می‌پرسم کدام غرور ملی؟ مبارزه کردن ورزشکار ایرانی مقابل کشور خودش! اینکه بیایی و به خاطر چند میلیون، زحمات چهار ساله یک کادرفنی را هدر بدهی و بگذاری بروی، غرور ملی است؟ آیا همین نفراتی که هم اکنون از امکانات کم کشور آذربایجان صحبت می‌کنند و البته حساب‌های بانکی شان پر از پول است، حاضرند حقوق و پاداش ده هزار دلاری‌شان را با هزار دلار عوض کنند و برای کشورشان مربیگیری کنند؟»

پیشکسوت تکواندو تکواندو بیژن مقانلو (سرمربی) رضا مهماندوست

ارسال به تلگرام


12:38  1394/09/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن