تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806748626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص اعتبار 90 میلیاردی به کنارگذرهای شرقی و غربی همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اختصاص اعتبار 90 میلیاردی به کنارگذرهای شرقی و غربی همدان فرماندار همدان از اختصاص 90 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه کنارگذرهای شرقی و غربی در همدان خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر ساعت 12:11

خبرگزاری پانا+



به گزارش پانا از استان همدان، علی تعالی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: 20 درصد اعتبارات همدان در سال جدید افزایش یافته که توزیع قابل توجه این رقم تحولاتی را به ارمغان می‌آورد.
وی به سیاست دولت یازدهم در خصوص تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اشاره کرد و افزود: سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که هیچ‌گونه پروژه جدیدی آغاز نشود و طرح‌هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت تکمیل قرار گیرد.
فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه پروژه کنارگذر غربی و شرقی در استان یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردمی در چند سال اخیر بوده است، تأکید کرد: برای اجرای این طرح 90 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که بخشی از آن امسال وصول شده و بخشی دیگر در سال 95 وصول می‌شود.
تعالی با بیان اینکه این پروژه یکی از از طرح‌های اثرگذار در استان است، گفت: اجرای این پروژه در محیط زیست اثرگذار است و سطح ترافیکی را در مرکز شهر همدان کاهش می‌دهد که باید در اجرا به نتیجه مطلوب برسد.
وی در خصوص مطالبات دستگاه‌های خدمات‌‌رسان از سایر دستگاه‌های دیگر خاطرنشان کرد: این مطالبات باید از محل اعتبارات جاری دستگاه‌‍‌‌ها در یک فرآیند 6 ماهه وصول شود و کمیته وصول این اعتبارات که تشکیل شده فعال عمل کند تا مشکل دستگاه‌های خدمات‌رسان تا حدودی حل شود.
وی افزود : کمیته وصول مطالبات می‌تواند به صورت مقطعی یاری‌رسان دستگاه خدماتی باشد و با توجه به روند بدهی دستگاه‌ها نباید همه مطالبات را به دوش دستگاه‌های خدماتی بیندازند.
تعالی با توجه به نزدیک شدن انتخابات در کشور اعلام کرد: از تمامی دستگاه‌های استان همدان خواستار همکاری درخصوص مطالبات فرماندری ویژه انتخابات به منظور برگزاری هرچه بهتر این رخداد سیاسی در استان هستیم.
وی با بیان تقدیر ویژه در خصوص پذیرایی مردم دارالمومنین همدان از زائران اربعین حسینی اعلام کرد: در بازگشت زائران از کربلا و تحولات آب و هوایی در مسیر بازگشت، همدان میزبان 18 هزار زائر اربعین حسینی بود.
فرماندار همدان تلاش مردم و دستگاه‌های دولتی در برپایی 36 محل اسکان و 10 موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی را اقدام دیگر قابل توجه همدان خواند و گفت: محور اصلی پذیرایی از زائران حرم اهل‌بیت(ع) مردم همدان بودند که جلوه‌های مردمی بودن این اقدام بزرگ در همدان نمایان شد
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرماندارهمدان نیز گفت: پس از پروژه فاضلاب و آب، طرح‌های کنارگذر شرقی و غربی و راه آهن تهران - همدان - سنندج از اهمیت بسیاری در حوزه شهرستان همدان برخوردار است.
حسین افشاری در خصوص راه آهن تهران - همدان - سنندج اظهار کرد: این راه‌آهن دارای پنج قطعه اجرایی و 11 ایستگاه است که تاکنون 125 کیلومتر آن ریل‌گذاری شده و در حال حاضر 4 هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده که برای تکمیل 350 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
وی ادامه داد: در زمینه کنارگذر غربی هم مناقصه آن آغاز شده و هم‌اکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در عملیات شهری آن از 27 کیلومتر، پنج کیلومتر آسفالت شده که در مجموع 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
افشاری خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه 21 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان نیز گفت: پروژه فاضلاب همدان به عنوان یک طرح ملی 8 میلیارد و 240 میلیون تومان اعتبار را به خود اختصاص داده است.
مرتضی حیدری اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به آن در این کمیته پرداخته می‌شود وضعیت اعتبارات شهرستان همدان است.
وی افزود: یکی از این پروژه‌های مهم که در سطح پروژه ملی در حال انجام است پروژه فاضلاب شهرستان همدان است که با اعتبار 8 میلیارد و 240 میلیون تومان در دستور کار شهرستان قرار گرفته است.
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان ادامه داد: پروژه‌های بخش آب شهرستان همدان نیز هر یک به مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان برای تأمین و کمک به آب استان در حال انجام است که در مجموع 5 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
حیدری خاطرنشان کرد: در دو هفته اخیر 282 پروژه مبادله شده که 6 طرح آن به مبلغ 179 میلیون تومان مربوط به نوسازی مدارس بوده است.
وی تصریح کرد: در 9 ماهه نخست امسال 50 درصد از تخصیص اعتبارات انجام شده که اعتبارات ماده 10 و 12 در حوزه نفتی 30 درصد و در حوزه اعتبارات استانی 42 درصد ابلاغ شده است.
حیدری به اعتباراتی که در برخی از دستگاه‌ها هنوز تخصیص نیافته است اشاره کرد و گفت: در اداره اوقاف و امور خیریه 12 پروژه، هواشناسی دو پروژه، میراث فرهنگی ‌پنج پروژه، نوسازی مدارس 37 پروژه، کمیته امداد یک پروژه، راه و شهرسازی چهار پروژه، جهاد کشاورزی 17 و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 3 پرو‍ژه تخصیص اعتبار نشده است.
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان ادامه داد: در شهرستان 188 پروژه مبادله شده که 75 درصد را شامل می‌شود و فقط 25 درصد از طرح‌ها مبادله نشده است.
در پایان با اهداء لوحی از زحمات تورج الوانیان، دبیر قبلی کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان تقدیر بعمل آمد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن