تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805566201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق 400 هزار تومانی مربی تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حقوق 400 هزار تومانی مربی تیم ملی




علیرضا استکی‌ گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس ماهی 400 هزار تومان از فدراسیون حقوق می گیرم؛ واقعا با این رقم‌ها روحیه‌ای برای کار کردن باقی ‌نمی‌ماند.





خبرگزاری آنا: علیرضا استکی‌ گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس ماهی 400 هزار تومان از فدراسیون حقوق می گیرم؛ واقعا با این رقم‌ها روحیه‌ای برای کار کردن باقی ‌نمی‌ماند.

در سال منتهی به المپیک ریو، بسیار از ورزشکارانی که مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند با مشکلات مالی زیادی دست وپنجه نرم می‌کنند. یکی از رشته‌های ورزشی المپیکی ایران، رشته بوکس است که ملی‌پوشان این رشته گلایه‌های زیادی از وضعیت مالی خودشان دارند.
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مشکلات مالی فدراسیون بوکس و وضعیت بد ملی‌پوشان این رشته اظهار کرد: «درحال حاضر 30 ملی‌پوش در اردوی تیم ملی حضور دارند و فدراسیون ماهانه برای هر ملی‌پوش سه میلیون تومان هزینه می‌کند. تقریبا ماهی 100 میلیون تومان هزینه اردوهای تیم ملی بوکس در یک ماه است و بودجه‌ فعلی که در اختیار فدراسیون قرار دارد، کفاف خرج اردوهای تیم ملی را نمی‌دهد.»

وی ادامه داد: «در فاصله کوتاهی که تا شروع المپیک داریم باید نهایت تلاش خودمان را برای کسب سهمیه این مسابقات و نتیجه گیری خوب در المپیک انجام دهیم، اما با بودجه فعلی نمی‌شود اردوی مناسبی برای ملی‌پوشان در نظر گرفت. تیم ملی نیاز به اردوهای خارجی دارد که برای برگزاری یک اردوی چند روزه در خارج از کشور باید 100 میلیون تومان هزینه کرد. اردوهای داخلی که برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم، تقریبا روزی 100 هزار تومان هزینه هر ملی‌پوش است. اگر وزارت ورزش بودجه‌ای که برای بوکس را در نظر گرفت در اختیار فدراسیون بگذارد، شاید بتوان اردوهای مناسبی برای ورزشکاران بوکس برگزار کرد، اما از یک میلیارد و 800 میلیون تومان بودجه پیشنهادی وزارت ورزش برای بوکس تنها 600 میلیون تومان در اختیار فدراسیون قرار گرفته است. من خودم به عنوان سرمربی تیم ملی ماهی 400 هزار تومان حقوق می‌گیرم، واقعا با این رقم‌ها روحیه‌ای برای کار کردن باقی ‌نمی‌ماند.»

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد نقش فدراسیون در تامین هزینه‌های مالی پوشان گفت: «فدراسیون نهایت تلاش و سعی خودش را برای پیشرفت این رشته ورزشی انجام می‌دهد. ما بوکس را مدیون احمد ناطق نوری هستیم و اگر نفوذ سیاسی او نبود رشته ورزشی بوکس در ایران وجود نداشت. در رشته‌های ورزشی انفرادی مانند بوکس، گرفتن اسپانسر نقش مهمی در تامین هزینه‌های مالی دارد اما وقتی در ایران پخش تلویزیونی این رشته وجود ندارد هیچ اسپانسری در این رشته سرمایه‌گذاری نمی‌کند.»

استکی در مورد شانس کسب سهمیه المپیک توسط ملی‌پوشان بوکس افزود: «ما هنوز سهمیه المپیک برای مسابقات ریو را کسب نکردیم. اولین شانس ما حضور در مسابقات قطر بود که به دلیل مشکلات مالی در این رقابت‌ها شرکت نکردیم. دومین شانس ما برای کسب سهمیه مسابقات چین است که در فروردین ماه برگزار می‌شود و شانس آخر ما هم مسابقات آذربایجان است که در خرداد 95 در این کشور برگزار می‌شود.»

وی درباره وضعیت ملی‌پوشان تیم ملی و شانس کسب مدال در المپیک در رشته بوکس بیان کرد: «ما در بعضی از وزن‌ها ورزشکاران خوبی داریم که به نتیجه‌گیری آنها در المپیک امید زیادی داریم. در وزن 75 کیلوگرم سجاد محرابی یکی از بهترین‌های آسیا در این وزن است. مرادی و شوریان هم جز بوکسورهایی هستند که شانس زیادی برای افتخار آفرینی در المپیک دارند. متاسفانه حسن شاهینی را برای المپیک از دست دادیم. او در بهترین شرایط خودش به سر می برد و یکی از شانس‌های ما برای کسب مدال در المپیک بود. تیم جوانی داریم که در کنار دو ملی‌پوش با تجربه راهی مسابقات می‌شوند تا نتایج دلخواه ما را کسب کنند.»






تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن