تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج جدید بارش ها با ورود سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: موج جدید بارش ها با ورود سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: یک سامانه بارشی به کشور از عصر روز یکشنبه وارد می شود و گستره آن در تمام نیمه غربی کشور از روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
آفتاب : براساس داده ها و الگوهای پیش یابی هواشناسی، پیامد این سامانه بارشی؛ ابرناکی، بارش باران، برف و گاهی وزش باد در برخی مناطق غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور است که در برخی مناطق جنوب غرب وقوع پدیده رعد و برق هم دور از انتظار نیست.

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛ در استان های کرمانشاه، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، ایلام ،شمال خوزستان، کردستان،کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس شاهد بیشترین میزان بارش را از بامداد دوشنبه تا ظهر سه شنبه خواهند داشت .

سازمان یاد شده درباره وضعیت جوی استان تهران در عصر شنبه و روز یکشنبه نیز گزارش داد: هوای استان تهران در عصر شنبه به تدریج با افزایش ابر پیش بینی می شود و بیشینه و کمینه دمای آن نیز پنج و یک درجه سانتیگراد بالای صفر است و روز یکشنبه هوای استان تهران نیمه ابری، بتدریج ابری و همراه با بارش باران و برف پیش بینی می شود که بیشینه و کمینه دمای تهران در این روز 6 و درجه سانتیگراد بالای صفر مورد انتظار است .

حجم بارش های کشور از ابتدای امسال(اول مهرماه 94) تا پایان هفته گذشته به 49 میلیمتر رسید و بارش های پاییزی هفته گذشته نیز در بیشتر نقاط کشور ادامه یافت و در طول یک هفته گذشته حدود 13میلیمتر بارندگی در کشور ثبت شد.



تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن