تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814805973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌توانیم به صدر برسیم/دیدار سختی مقابل استقلال داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال: می‌توانیم به صدر برسیم/دیدار سختی مقابل استقلال داریم سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد فاصله امتیازی تیمش با صدر جدول قابل جبران است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر ساعت 08:48

خبرگزاری پانا+می‌توانیم به صدر برسیم/دیدار سختی مقابل استقلال داریم

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی تیمش با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: چون با تیم صدرنشین بازی داریم طبیعتا بازی سختی خواهیم داشت. من تراکتورسازی را با مطالعه انتخاب کرده‌ام. تراکتور تیم قدرتمندی است و شاخصه‌ها و ارکان خوب زیادی از جمله تماشاگر دارد که می‌تواند آینده بسیار درخشانی را برای تراکتور رقم بزند. البته در کنار این شاخصه‌های خوب، ضعف هایی هم دارد که باید برطرف شود.
وی ادامه داد: این امکان وجود دارد که ما بازیکنان را جابه جا کنیم و در پست های متفاوت از آنها استفاده کنیم. دیدار سختی داریم اما برای من مربی آسان است چون می‌دانم بازیکنانم انگیزه بالایی برای این بازی دارند.
سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه اختلاف در صدر جدول قابل جبران است، تصریح کرد: نمی‌دانم در چه رتبه‌ای قرار داریم ولی فاصله ما با صدر جدول 6، 7 امتیاز است که به نظرم قابل جبران است و ما می‌توانیم به صدر برسیم.
سرمربی تراکتورسازی از زحمات تونی تشکر کرده و ابراز داشت: تونی در فوتبال کشورمان زحمت کشیده و مردم دوستش دارند. ما اگر موفقیتی بدست بیاوریم متعلق به ایشان است و در غیر این صورت به بی لیاقتی ما برمی‌گردد.
وی در مورد شناختش از تیم حریف اذعان کرد: استقلال نقاط ضعف و قوتی دارد که ما سعی می‌کنیم در دیدار امروز نقاط قوت این تیم را خنثی کنیم و از نقاط ضعفشان استفاده کنیم. ما روی مسائل روحی و روانی کار کرد‌ه‌ایم و امیدوارم تیم‌مان در بازی فردا شرایط بهتری داشته باشیم.
قلعه نویی با تأکید بر اینکه در نیم فصل تیم را تقویت خواهد کرد، بیان داشت: ما اردوی ترکیه را در برنامه خود داریم و همچنین در نیم فصل فرصت خوبی داریم که تیم را تقویت کنیم. ما پس از نیم فصل باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و لازم است تا لیستی برای تقویت تیم تهیه کنیم. با توجه به اینکه تا نیم فصل شناخت خوبی از تیم خواهیم داشت، قطعا در ادامه شرایط بهتری می‌توانیم داشته باشم و در نیم فصل دوم به آرمان های تاکتیکی‌مان برسیم.
وی در ادامه در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما برای بازی امروز شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. دغدغه ما شرایط سینا عشوری است که در جلسه امروز وضعیت وی مشخص می‌شود و اگر به آمادگی مطلوب برسد، حتما از وی استفاده خواهیم کرد.
سرمربی تراکتورسازی در مورد سردی آب و هوای تبریز هم عنوان کرد: اولین کار ما تغییر ساعت تمرین بود و آن را به ساعت مسابقه انتقال دادیم. من با هر تیمی که کار کرده‌ام زمان تمرین را با زمان مسابقه یکی می‌کنم. البته باید بگویم که بعضی از بازیکنان تیم ما خوزستانی هستند و اگر آنها به هوای سرد تبریز عادت کنند، این شرایط به سود ما خواهد بود.
وی با بیان اینکه لیگ امسال از سطح بسیار خوبی برخوردار است، توضیح داد: اختلاف امتیازی تیم‌ها در جدول مسابقات، نشان دهنده سطح بالای لیگ است و یک تیم در وسط جدول با چند برد می‌تواند مدعی شود. فاصله تیم‌ها با سطح لیگ ارتباط غیرمستقیم دارد و هر چقدر جدول فشرده باشد و اختلاف تیم‌ها باهم کمتر باشد، سطح لیگ نیز بالا خواهد بود.
قلعه نویی در پاسخ به این سوال که تیمش با وجود در اختیار داشتن بازیکنان تکنیکی و سریع، برنامه‌ای برای استفاده از ضربات ایستگاهی دارد، گفت: سالی که من در تراکتورسازی بودم تیم ما از لحاظ گل زده عملکرد خیلی خوبی داشت و یکی از بهترین تیم‌ها بود. در این شرایط لازم است بازیکنان قدرتی، سرعتی، تاکتیکی و آوراژ قدی بالایی داشته باشند. اینگونه نیست که وقتی تیمی روی ضربات ایستگاهی به گل برسد، سیستمش تنها منحصر به آن باشد. هر بازی هم شرایط خود را دارد و باید تاکتیک های خاص آن را به کار برد.
سرمربی تراکتورسازی در خصوص احتمال بازگشت ادینیو به تیم عنوان کرد: دیروز جلسه‌ای خصوصی داشتیم. یکی از موضوع صحبت هایمان این بود که شاید تغییری در مهاجم هدف ایجاد کنیم. من خودم دو مهاجم هدف در نظر دارم. با بایرامی هم صحبت کردم. وظیفه مربی این است که با صحبت کردن و تمرینات بازیکن را به شرایط آرمانی برساند. اما در هر حال لازم است که بازیکن هدف خوبی به خدمت بگیریم. یادتان می‌آید که ادینیو سال گذشته در شرایط خوب خود موقعیت‌های سخت را به گل تبدیل می کرد اما وقتی او و تیم در شرایط خوبی نبودند او هم موقعیت‌های خوبی را از دست می داد. اما از دیروز رایزنی‌های خود را آغاز کردم. ادینیو بازیکن خود من در مس کرمان بود و اگر روزی برگشت خودش صحبت خواهد کرد که نگویند من درباره او صحبت کردم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن