تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821117272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی ومظلومی در جدال شماره 12


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه نویی ومظلومی در جدال شماره 12
قلعه نویی وپرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم های تراکتورسازی واستقلال دوازدهمین دیدار خود را برابر هم انجام میدهند.

به گزارش "ورزش سه" در ادوار گذشته 5 برد برای امیر و 4برد برای مظلومی ثبت شده است و2 بازی هم مساوی به پایان رسیده است.

1-مصاف اول –برد قلعه نویی در بازی اول که بازی رفت لیگ چهارم بود،استقلال 3-1 برابر صبا برنده شد در حالی که قلعه نویی سرمربی استقلال ومظلومیسر مربی تیم صبا بودند.

2-مصاف دوم-تکرار برای قلعه در نیم فصل دوم مسابقات لیگ هفتم حرفه ای قلعه نویی سرمربی مس کرمان ومظلومی سرمربی ابومسلم بودند،این بازی را مس کرمان 2-1 برنده شد.

3-مصاف سوم-برای امیر 3 شد در لیگ هشتم امیر قلعه نویی سرمربی استقلال ومظلومی سرمربی تیم مس کرمان بودند ودر بازی اول استقلال 2-1 برنده شد.

4-مصاف چهارم-مظلومی هم برد استقلال برابر مس کرمان 1-0 در بازی برگشت همان مسابقات بازنده شد تا نتایج روبروی این 2 در این وضعیت 3-1 به سود مظلومی شود.

5-مصاف پنجم-حالا 3-2 وبار دیگر مظلومی بازی رفت لیگ دهم را استقلال با نتیجه 4-3 برد در حالی که مظلومی سرمربی تیم استقلال شده بود وقلعه نویی در تیم سپاهان کار میکرد!

6-مصاف ششم-مساوی اول برای اولین بار یک بازی بین 2 تیم مساوی شد،در این بازی 2 تیم مصاف برگشت لیگ دهم را انجام می دادند.

7-مصاف هفتم-4-2 به سود قلعه تراکتورسازی با مربیگری قلعه نویی در بازی رفت لیگ یازدهم برابر استقلال که باز هم سرمربیگریش بر عهده مظلومی بود برنده شد تا نتیجه 4-2 به سود قلعه شود!

8-مصاف هشتم-برنده در تبریز بازی برگشت لیگ یازدهم را استقلال برد واین بار تعداد بردهای مظلومی به 3 رسید،استقلال در تبریز 2-0 برنده شد.

9-مصاف نهم-مظلومی بی دفاع در سال 91 قلعه نویی به استقلال برگشت ومظلومی در نیم فصل دوم هدایت آلومنیم را برعهده گرفت ،در این سال قلعه نویی 2-0 برنده شد تا تعداد بردها به 5 برابر 3 به سود امیر شود!

10-مصاف دهم-نوبت تساوی در نیم فصل اول لیگ سیزدهم ودر دیداری که قلعه نویی مربی استقلال ومظلومی مربی مس کرمان بودند 2 تیم در تهران به تساوی بدون گل رسیدند تا دومین مساوی حاصل شود.

11-مصاف یازدهم-برد چهارم مظلومی در هفته دوم لیگ امسال مظلومی به عنوان سرمربی استقلال 2-0 ملوان را تحت هدایت قلعه نویی شکست داد.

***5 برد برای قلعه نویی،4برد برای مظلومی و2 تساوی در بازیهای این 2 ثبت شده است،مظلومی به مساوی می اندیشد وقلعه به افزایش فاصله...باید ایستاد ونظاره کرد!

استقلال تهران امیر قلعه نویی(سرمربی) پرویز مظلومی (سرمربی) تراکتورسازی تبریز

ارسال به تلگرام


17:57  1394/09/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن