تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظلومی: نمی‌خواهیم صدر جدول را از دست بدهیم/ امیدوارم قلعه نویی بعد از بازی با استقلال موفق باشد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مظلومی: نمی‌خواهیم صدر جدول را از دست بدهیم/ امیدوارم قلعه نویی بعد از بازی با استقلال موفق باشد! ورزش > لیگ برتر - سرمربی استقلال گفت: قلعه نویی نمی تواند با دو روز کار کردن، ایده هایش را اجرا کند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراكتورسازی گفت: «بازی سختی مقابل تراكتورسازی خواهیم داشت. تراكتورسازی از تیم‌های بزرگ است و تماشاگران زیادی هم دارد. به قلعه نویی به خاطر حضور در تراكتورسازی تبریك می‌گویم. برایش آرزوی موفقیت می‌كنم ولی این آرزو برای بعد از بازی فردا و بازی جام حذفی است. امیدوارم بعد از این دو بازی با ما موفق باشد.»
او ادامه داد: «تراكتورسازی تیم خوب و پرمهره ای است. این تیم را آنالیز كرده ایم. ما برای كسب سه امتیاز به تبریز آمده ایم. امیدوارم با برد به تهران برگردیم.ما نمی خواهیم صدر جدول را از دست بدهیم. می‌خواهیم طوری بازی كنیم كه مردم از دیدن آن لذت ببرند.»
مظلومی در پاسخ به این سوال كه با توجه به حضور قلعه نویی در تراكتورسازی، آیا فكر نمی كنید یك امتیاز هم برای استقلال خوب باشد؟ گفت: «مربی با دو روز كار كردن نمی‌تواند ایده‌هایش را اجرا كند. تنها كاری كه در این مدت می‌توان انجام داد از نظر روحی و روانی است. تراكتورسازی همان نفرات قبلی را دارد. من در تراكتورسازی بازی كرده ام. خوشحالم كه بار دیگر به تبریز می آیم. من در استقلال ذخیره بودم و در اینجا احیا شدم. ما قهرمان شدیم و به دسته بالاتر صعود كردیم. برای تراكتورسازی همیشه آرزوی موفقیت می‌كنم.»
وی ادامه داد: «قلعه نویی از تیم ما شناخت دارد. خود شما هم از تیم ما شناخت دارید. البته ما دنبال این هستیم كه برنامه‌هایمان را در زمین پیاده كنیم. فردا مشخص می شود كه برنامه ما برای این مسابقه چیست.»
مظلومی در پاسخ به این سوال كه فردا قبل از مسابقه به سمت قلعه نویی می رود یا نه گفت: «صد در صد. من هیچ مشكلی با قلعه نویی ندارم. در انزلی هم كه بودیم قبل از بازی با ملوان با یكدیگر روبرو شدیم. هر كسی كه حتی یك روز برای استقلال زحمت كشیده باشد مورد احترام من است.»
سرمربی استقلال درباره اینكه چرا دیگر از مسابقات لیگ استقبال خوبی نمی شود گفت: «كیفیت بازی ها پایین آمده و مردم فوتبال خارجی را از تلویزیون می بینند و توقع دارند كیفیت لیگ ما هم همان اندازه باشد. تعطیلی پی در پی لیگ هم هست كه تا تنور لیگ داغ می شود بازی ها را تعطیل می كنند. مسئولان هم بدترین روزها و ساعت ها را برای برگزاری مسابقه انتخاب می كنند. اینجا همه باید خودشان را با تیم ملی هماهنگ كنند.»
43 43

کلید واژه ها: پرویز مظلومی - باشگاه استقلال -




شنبه 21 آذر 1394 - 17:05:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن