تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت آژانس بر فعالیت های هسته ای ایران ادامه دارد/گزارش اخیر آمانو آخرین گزارش رصد فعالیت های نظامی بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه ادامه نظارت آژانس بر فعالیت های هسته ای ایران بعد از بسته شدن پرونده هسته ای ایران در شورای حکام گفت:گزارش اخیر آمانو آخرین گزارش رصد فعالیت های نظامی بود اما نظارت آژانس بر فعالیت های هسته ای ایران ادامه دارد.
محمدرضا محسنی ثانی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص ادامه همکاری های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی ، اظهار داشت: نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی به صورت همیشگی بر روی فعالیت های هسته ای ایران وجود دارد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی، بیان کرد: این گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان آخرین گزارش از رصد فعالیت های نظامی ایران بوده است.
محسنی ثانی در خصوص تناقض موجود در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر مطالعات نظامی ایران تا سال ۲۰۰۹ و تایید گزارش های ۱۲ ساله آژانس از عدم انحراف فعالیت های هسته ای ایران ، خاطرنشان کرد: طبیعاتا سیر غنی سازی مستلزم انجام یک سری از مطالعات است ولی موضوع مهم این است که این گزارش می تواند پرونده PMD را ببندد.
وی افزود: آژانس بین المللی انرژی اتمی این اراده را دارد که پرونده PMD بسته شود ولی در گذشته گزارش های آژانس از اراده کشورهای غربی نشات می گرفت از طرف دیگر اراده کشورهای غربی بر این است تا برجام به فرجام برسد و سبب شده تا گزارش مثبت تر از گذشته نگاشته شود.
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

شنبه ، ۲۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن