تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع رایگان میان دانش آموزان قروه ای


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توزیع رایگان میان دانش آموزان قروه ای
مدیر آموزش و پرورش قروه گفت: امسال 45 نوبت شیر رایگان در بین دانش آموزان 201 آموزشگاه دولتی و غیردولتی شهرستان قروه توزیع می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج؛ حسین الماسی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: آموزش و پرورش علاوه بر عهده‌دار بودن امر آموزش دانش آموزان، متولی ترویج تغذیه سالم نیز هست.


وی افزود: سال گذشته توزیع شیر در مدارس شهرستان 20 نوبت بود که امسال به دو برابر و نیم رسیده است و 81 آموزشگاه شهری و 120 آموزشگاه روستایی زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.


الماسی به سرانه کم مصرف شیر در ایران در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا اشاره کرد و افزود: این سرانه در ایران در حدود 80 کیلوگرم و در دنیا بین 250 تا 300 کیلوگرم است که به دلیل همین مصرف کم 90 درصد بانوان ایارنی دچار کمبود کلسیم و 40 درصد هم 15 سال زودتر از میانگین معمول به پوکی استخوان مبتلا می‌شوند.


وی افزود: این عارضه در سطح کودکان دبستانی به صورت وجود 5 دندان پوسیده در بدو ورود به دبستان  بروز پیدا کرده است که باید کمک شود تا با الگوی تغذیه سالم و تغییر فرهنگ مصرف، استفاده از لبنیات و به ویژه شیر گسترش یابد.


انتهای پیام/ش



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه
جشنواره قرآنی در استان کردستان برگزار خواهد شد.
کردستان جایگاه ویژه ای در زمینه ثبت اختراعات کشور دارد
برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو
مسدودشدن 70 درصد جاده های روستایی دهگلان





۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن