تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819506901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه درمیان:هجرت پیامبرمقدمات تمدن نوین را پایه گذاری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه درمیان:هجرت پیامبرمقدمات تمدن نوین را پایه گذاری کرد استان‌ها > خراسان جنوبی - تسنیم نوشت،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی، امام جمعه مردم شهر اسدیه، ظهر امروز در جمع مردم نمازگزاربا بیان اینکه اول ماه ربیع و هجرت مسلمانان از مکه به مدینه را نقطه عطف تاریخ اسلام است،اظهار داشت: اتفاقی که باعث شد این هجرت به برکت رهبری و وجود مفاهیم عمیق پیامبر اکرم (ص) شکل بگیرد، همراهمی مهاجرین و انصار در سختی ها بود.

وی افزود: تحمل انصار ویران پیامبر باعث شد تا مقدمات تمدن نوین مبتنی بر صلح و اخلاق پایه ریزی شود. وی بیان داشت: آنچه که امروز باعث می‌شود آرمان‌های بلند ولایت و مقام معظم رهبری یعنی قدم گذاشتن در مسیر تحقق تمدن نوین و بزرگ اسلامی ادامه پیدا کند، تحمل بسیاری از سختی‌ها با اهدای جان و مال خود در این راه است . امام جمعه درمیان با اشاره به امام رضا(ع) گفت: انتظاری که امام هشتم از ما دارند،کسب علم و شناخت نسبت به معارف اصیل اهل بیت است .  

کلید واژه ها: استان خراسان جنوبی -




جمعه 20 آذر 1394 - 19:20:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن