تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

البرز پایلوت اقتصاد دانش بنیان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: امروز دولت به دنبال واگذاری امور غیرحاکمیتی به مردم است و رئیس جمهوری به وعده های قبل از انتخابات خود عمل کرده بطوری که شاهد رشد 300 درصدی سازمان های مردم نهاد هستیم.
استاندار البرز با تأکید بر ضرورت تداوم در توجه به امر تحقیق و پژوهش گفت:برنامه های هفته پژوهش و فناوری در دبیرخانه دائمی پیگیری و اجرایی شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، آیین اختتامیه دومین نمایشگاه پژوهش و فناوری البرز با حضور خسرو پیری مشاور وزیرعلوم، تحقیقات و فن و فناوری کشور، سیدحمیدطهائی استاندارالبرز و جمعی از مدیران و پژوهشگران در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.
سیدحمیدطهائی در این آیین با قدردانی از انگیزه و تلاش مجموعه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه علمی در استان و بازدید 7 ساعته خود در آیین افتتاحیه اظهار داشت: محققان و پژوهشگران ماحصل سالها پژوهش، تحقیق و فکر و ایده های ذهنی خود را در این نمایشگاه عرضه داشتند و ساعتها بازدید از تک تک غرفه های این رویداد علمی هم کم بود.
وی با اشاره به سبقه استقرار دانشگاه های مادر کشور در استان البرز افزود: هر چند استانهای سرآمدی در حوزه پژوهش کم نیستند، این پیشنهاد ارائه شده که البرز "پایلوت اقتصاد دانش بنیان" در کشور باشد.
طهائی با نقل مضمون از سوی معاون وزیرجهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]
البرز "پایلوت اقتصاد دانش بنیان" می شود






جمعه ، ۲۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن