تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803586663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده انتقادات برخی رسانه های داخل استان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پشت پرده انتقادات برخی رسانه های داخل استان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین استان‌ها > قزوین - همان ابتدای انتصاب آقای دکتر احمدی به عنوان مدیرکل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین انتقادهایی از سوی برخی رسانه های خاص در استان به ایشان وارد گردید.

علیرضا تهرانی فر-خبرگزاری خبرآنلاین؛ شدت انتقادات به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در روزهای اخیر با تجمع اعتراضی عده ایی معدود از کارکنان اداره ارشاد به اوج خود رسیده است.  برخی از رسانه های استان قزوین از همان ابتدای شروع کار آقای دکتر احمدی شمشیر انتقاد خود را کشیدند. این انتقادات به آقای احمدی در حالی وارد می شد که مدیریت آقای دکتر در اداره کل ارشاد استان شروع نشده بود. رسانه¬هایی که قبل از شروع کار یک مدیر نسبت به انتصاب آن شخص بدون اینکه عملکردش را مورد بررسی قرار دهند وحتی قبل از اینکه این مدیر برنامه های خود را اجر کند ؛ انتقاد میکنند کاملا مشخص است که این رساته¬ها دلسوزفرهنگ و هنر نیستند بلکه مسئله این رسانه ها سهم خواهی از مدیرکل است.
استاندار وقت قزوین آقای روزبه به نشانه اعتراض در مراسم معارفه آقای دکتر احمدی شرکت نکردند یعنی همان واکنشی که نسبت به انتصاب جانشین خود آقای همتی 28 ماه بعد انجام داد، این عدم شرکت آقای روزبه در معارفه مدیرکل ارشاد استان قزوین نشانه خوبی برای آینده مدیر فرهنگی استان نبود.
پس از روی کار آمدن مدیرکل ارشاد و اسلامی استان قزوین انتقادات ادامه پیدا کرد این بار استاندار قزوین نیز به این منتقدان پیوسته بود. رسانه های مخالف آقای دکتر احمدی شانتاژ رسانه ای خود را برای تحریف واقعیت و معکوس نشان داد عملکرد آقای دکتر احمدی شروع کرده بودند.
استاندار وقت قزوین آقای روزبه که عدم هم سو بودن با برنامه های دولت تدبیر و امید را به اثبات رسانده بود و همین امر در نهایت موجب برکناری ایشان ازاستانداری نیز گردید. در مقابل مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی منتصب دولت تدبیر امید قرار گرفته بود. نتیجه این تقابل کاهش بودجه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین توسط استانداری وقت قزوین و بی مهری های متعدد نسبت به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین می شد.
مدیرکل ارشاد استان قزوین در مقابل باج خواهی ها و زیاده خواهی های افراد سیاسی از دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب مقاومت کردند. همین مقاومت و عدم باج دادن به افرادی که خود را نماینده اصلاحات در استان میدانند موجب شد برخی رسانه های وابسته به این افراد شروع به انتقاد از عملکرد آقای دکتر احمدی نمایند.
در کنار این موارد اظهار نظرها و مخالفت های گاه و بی گاه امام جمعه قزوین در تمامی امور استان قزوین که نتیجه ای جز تضعیف استقلال مدیران و ایجاد فشار بر آنها ندارد نیز به صف منتقدان مدیرکل ارشاد استان قزوین پیوست. امام جمعه قزوین نسبت به برگزاری کنسرت در استان قزوین واکنش نشان دادند.
از طرف دیگر گروه های تندرو اصولگرا که در طول هشت سال دولت گذشته در وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون وجود هیچونه رقیبی جولان می دادند و فرهنگ کشور را همچون دریاچه ارومیه به خشکی بردند با روی کار آمدن آقای دکتر احمدی مناقع خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از دست رفته می دیدند انتقادات خود را شروع کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مظلومانه در میان انتقادات ناجوانمردانه¬ای توسط رسانه¬های نزدیک به گروه هایی که کوچکترین دلسوزی برای هنر و هنرمند ندارند و تنها برای منافع خود انتقاد می¬کنند، قرار گرفته است . این رسانه ها با شانتاژ و نشر اکاذیب و تحریف عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان قزوین بدون اینکه مطالبه روشنی داشته باشند با قصد تخریت ایشان نقد های غیر منصفانه ای انجام می دهند.
در درون بدنه ادارات و سازمان های دولتی متاسفانه بعد از گذشت دو سال ازشروع کار دولت تدبیر و امید مسئولین و کارکنانی باقی مانده از دولت قبلی هنوز هستند که فعالیت های تخریبی را در جهت تضعیف عملکرد مدیران منتصب دولت تدبیر و امید انجام می دهند.
نمونه این تخریب ها و سنگ اندازی ها تجمع مثلا اعتراضی برخی از کارکنان وابسته به دولت نهم و دهم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بود. این افراد که یک شب ره صد ساله را در دولت احمدی نژاد طی کردند و از پایان ترین مراتب تنها بر اساس رابطه مندی بدون اینکه شایستگی های لازم را داشنه باشند به مراتب بالایی بسیدند امروز در درون ادارت دولتی و از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین فعالیت های مخرب و اخلالی در جهت تخریب عملکرد مدیرکل انجام می دهند. نمونه این اخلال آفرینی ها در ادارات دولتی تجمعی بود که توسط این افراد تندرو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در جهت تضعیف عملکرد مدیر انجام دادند.
این افراد با تجعی غیر قانونی در اداره کل ارشاد بدعت خطرناکی را در ادارات وسازمان های دولتی استان انجام دادند. این افراد که همگی منتصب دولت احمدنژاد هستند و وابسته به افراد و گروه های تندرو خارج از سازمان می باشند که حال دست خود را از خوان نعمت دولت جدید کوتاه دیده اند با عوامل و نیروه های خود دردرون بدنه سازمانها دولتی قصد تخریب و آشوب آفرینی را دارند. بدون شک تجمع روز یکشنبه در اداره کل ارشاد واسلامی استان قزوین که توسط این افراد مدیریت گردید زنگ خطری برای دیگر مدیران دولت تدبیر و امید را به صدا درآورده است. قسمت جالب قضیه اینجاست که این افراد بدون اینکه مطالبه صنفی و روشنی داشته باشند تنها خواستار کناره گیری مدیر خود هستند. اگر از این افراد بپرسید مشکل شما با مدیرکل اداره کل ارشاد و اسلامی قزوین چیست، بدون شک جواب روشن و شفافی نخواهید شنید. زیرا این افراد تنها با شانتاژ برخی افراد و گروه های خاص و تنها در راستای منافع شخصی از دست رفته خود این اقدام را انجام می دهند.
برخی رسانه ها که از ابتدای شروع فعالیت آقای دکتر احمدی بدون توجه به عملکرد واقعی ایشان وبدون توجه به نظر واقعی هنرمندان تنها بر اساس حب و بغض شروع به انتقاد کرده بودند، در این شرایط فرصت را مغتنم شمردند و این تجمع غیرقانونی برجسته سازی کرده اند.
حال که نسیم اعتدال و امید بعد از گذشت دو سال در استان قزوین وزیدن گرفته است از استاندار جدید انتظار می رود در مقابل این افراد تندرو و بدعت های آنان که میراث دولت گذشته است، مقاومت کنند و این افراد را به دیوان تخلفات اداری معرفی کند تا دست عبرتی برای دیگر افراد شود تا دیگر فضای استان را به سمت تشنج و بی نظمی هدایت نکنند. همچنین رسانه های تندرو در نشر این تجمع غیرقانونی می بایست پاسخگو باشند. در شرایطی که دولت در جهت ایجاد فضای اعتدال تلاش می کند و تمرکز را بر حفظ اتحاد داخلی گذاشته است اینگونه هنجار شکنی ها در شان استان قزوین نیست. این هنجارشکنی ها نتیجه ایی جز اخلال آفرینی در سازمان های دولتی و کند کردن روند حرکتی دولت در رسیدن به برنامه هایش را در پی ندارد.

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




جمعه 20 آذر 1394 - 06:43:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن