تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام امورات خیرخواهانه و مردمی، کشور را بیمه می کند/ تکفیری ها قطعاً به زباله دان تاریخ خواهند پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به طبخ ۸۰ تن آش نذری در شیراز گفت: این گونه موضوعات کشور ما را بیمه می کند و اگر امروز ما در عرصه امنیت بهترین شرایط را داریم، به خاطر انجام چنین اقداماتی خیرخواهانه و مردمی است.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس شامگاه چهارشنبه، 18 آذر در حاشیه طبخ 80 تن آش نذری که به همت مردم شیراز در شب سالگرد رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: مردم فارس در بحث وقف رتبه اول کشور را دارا هستند و این نشان می دهد که مردم این استان خیرخواه هستند.
وی ابراز کرد: در این مراسم مردم به صورت خودجوش و بدون دخالت کوچکترین دستگاه حاکمیتی و دولتی، با عشق و علاقه وصف ناپذیری حضور یافتند که این ها همگی نشان عشق و علاقه مردم به خاندان نبوت دارد.
گودرزی با اشاره به طبخ این آش طی 14 سال اخیر در شیراز گفت: هر سال این مراسم با رونق، مدیریت و انسجام بیشتر و مناسب تری به صورت مردمی برگزار می شود.
فرمانده ناجای فارس به عشق و علاقه مردم در هنگام طبخ این آش و ابراز ارادت آنان در تمام لحظات این کار اشاره کرد و گفت: این گونه موضوعات کشور ما را بیمه می کند و اگر امروز ما علی رغم توطئه های استکبار جهانی در عرصه نظم و امنیت بهترین شرایط را داریم، به خاطر انجام چنین اقداماتی خیرخواهانه و مردمی است.
وی از ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

پنجشنبه ، ۱۹آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن