تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804764969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره استقلالی در قطر از فوتبال خداحافظی می کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ستاره استقلالی در قطر از فوتبال خداحافظی می کند؟
استقلالی ها در حالی می گویند امیدوارند جباری را دوباره به استقلال برگردانند که این بازیکن در مصاحبه گفته بود دوست دارد در قطر از فوتبال خداحافظی کند.
به گزارش نامه نيوز ، جباری در دو فصل گذشته لیگ ستارگان قطر، یکی از برترین هافبک ها بوده است. طبق آماری که فدراسیون فوتبال قطر پس از آنالیز دقیق بازی های لیگ در اختیار الاهلی و سایر باشگاهها قرارداده، جباری هر دو فصل در تیم منتخب لیگ بوده است. او حالا به یکی از ستاره های بی جانشین تیم الاهلی تبدیل شده است. بازیکنی که در زمان پوشیدن پیراهن استقلال از زمین و زمان شاکی بود و هر از گاهی به خاطر برخوردها و رفتارهای غیر حرفه ای جنجال ساز می شد حالا بدون این که بخواهد از چیزی شکایت داشته باشد به عنوان بازیکنی کاملا حرفه ای در خدمت تیمش است و با انگیزه بالا در تمرینات و بازی های الاهلی در لیگ ستارگان قطر به میدان می رود. البته ناگفته نماند که جباری در ماههای اول حضورش نسبت به تمرینات میلان ماچالا، مربی معروف هم اعتراض داشت و می گفت تمرینات او، تمرینات حرفه ای نیست. اما با حضور کرانچار این اعتراض های زیر پوستی هم از بین رفت.
  جباری تا ۲۰۱۸ در دوحه و شاید برای همیشه
مجتبی جباری هنوز هم از آن دست بازیکنانی است که جای خالی اش در ترکیب استقلال به وضوح دیده می شود .حتی آوردن جاسم کرار هم نتوانست جای خالی او را پرکند تا بعد از جدایی یاغی عراقی بار دیگر شایعه بازگرداندن این بازیکن به جمع استقلالی ها سر زبان ها بیافتد .موضوعی که با واکنش پرویز مظلومی هم روبرو شد و او با استقبال از این اتفاق گفت: «استقلال خانه اصلی مجتبی است و هر وقت او اراده کند می تواند به خانه اش بازگردد». اما بازگشت جباری به جمع آبی پوشان در حالی بر سر زبان ها افتاد که این بازیکن نه تنها تا انتهای فصل آتی با باشگاه قطری قرارداد دارد بلکه الاهلی در صدد ارائه پیشنهادی جدید به این بازیکن خلاق برای تمدید قرارداد یک ساله است تا او را تا ۲۰۱۸ در دوحه حفظ کند. با این حساب عملا می توان گفت استقلالی ها توان رقابت با باشگاه متمولی همچون الاهلی را ندارند و بازگرداندن جباری بسیار سخت است. البته مجتبی امسال پس از تمدید قراردادش با الاهلی، در مصاحبه ای گفت: «دوست دارم در همین باشگاه به فوتبالم پایان دهم چون اینجا واقعا راحت هستم.» در حالی که جباری می گوید اصلا دوست ندارد به ایران برگردد و در قطر بسیار راحت است، معلوم نیست به چه دلیل مدام حرف از بازگشت او به استقلال زده می شود؟ جباری به ویژه با پرویز مظلومی هیچگاه در استقلال رابطه خوبی نداشته است. در فصل که جباری با کرار در زمین به مشکل خورد، پس از مسابقه به انتقاد شدید از این مربی پرداخت که چرا از هافبک حاشیه ساز عراقی اینقدر حمایت می کند. جباری در یک مصاحبه معروف هم گفته بود پرویز مظلومی بد نیست تیم را تمرین بدهد: «او هیچ کاری نمیکنه و در تمرینات فقط ما رو نگاه میکنه!»
البته مظلومی همان زمان روز خط برنامه ۹۰ رفت و به انتقاد از جباری پرداخت و گفت او را اخراج می کند اما دو سه روز بعد همه شاهد آشتی و عکس های یادگاری آنها در تمرین استقلال بودند!   پای بانداز شده مجتبی
هشت شاکی استقلالی ها این روزها فارغ از هر گونه نگرانی در تمرینات الاهلی یکی از بهترین های تیمش نشان می دهد تا جایی که سایت باشگاه قطری هم از هر فرصتی برای انتشار تصاویر ستاره ایرانی اش استفاده می کند درست مثل آخرین جلسه تمرینی تیم قبل از بازی با لخویا که مجتبی را سرحال و آماده نشان داد و مدعی شد با اتکا به توانایی های بازیکنی مثل جباری ، زلاتکو کرانچار امیدوار است بتواند از سد لخویا عبور کرده و به وضعیت تیم در جدول رده بندی سرو سامان بدهد. نکته جالب این که جباری با ترس از مصدومیت دوباره از ناحیه زانو با بانداژ های مخصوص در بیشتر جلسات تمرینی به کار با توپ می پردازد تا به نوعی آسیب های قدیمی اش را مهار کند. مجتبی که در چند بازی گذشته تیمش چندان خوش شانس نبود و حتی ضربه پنالتی تیمش برابر مسیمیر را از دست داد امشب امیدوار است مقابل لخویا جبران مافات کرده و در هفته های پایانی نیم فصل بار دیگر نامش را به عنوان یکی از خارجی های محبوب قطری ها بر سر زبان بیاندازد.



منبع: خبرآنلاین


۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن