تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله بروجردی در حوزه وقف خدمات فراوانی در اسلام داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان از آیت الله بروجردی به عنوان واقف بزرگ یاد کرد و گفت: ایشان در حوزه وقف خدمات بزرگی در عرصه بهداشتی، احتماعی، فرهنگی و علمی داشته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(18 آذر ماه) در همایش استانی عالم واقف که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، گفت: در فرهنگ دین مبین اسلام وقف یکی از بزرگترین عبادات مالی است.
وی با بیان اینکه وقف وسیله ای برای تقرب الی الله و نیازمند قصد قربت است، افزود: وقف این امکان را برای انسان برآورده می کند که به کمال برسد و خلیفه خدا بر روی زمین باشد.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به ارزش وقف در اسلام عنوان کرد: جهاد کردن در راه وقف از ارزش اعتبار بالایی برخوردار است.
وی تصریح کرد: حضرت زهرا(سلام الله) برای فدک که وقف آن حضرت بوده است جهاد کرد و دراین راه نیز شهید شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عالمان و بزرگان دین اسلام در ترویج وقف نقش اساسی داشته اند، اظهار داشت: وقف بازوی مبلغان و عالمان دین است.
وی با اشاره به اینکه آیت الله العظمی بروجردی(ره ) خدمات علمی، عملی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی بسیاری در پرونده موقوفات خود دارد، افزود: ایشان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

چهارشنبه ، ۱۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن