تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو: در مالکیت توپ و دوندگی رکورد زده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مورینیو: در مالکیت توپ و دوندگی رکورد زده ایم
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که تیمش رکوردهای دوندگی و مالکیت توپ را در لیگ برتر شکسته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یکی از ضعیف ترین شروع‌هایش در لیگ برتر را تجربه کرده و در حال حاضر در رده ی چهاردهم جدول قرار گرفته است. تیم مورینیو 17 امتیاز با صدرنشین فاصله دارد ولی در چمپیونزلیگ، اوضاع برای چلسی بهتر است و آنها در صدر جدول گروه G قرار گرفته اند. مورینیو که به شدت تحت فشار است، عنوان کرد که مشکل اصلی تیمش در گلزنی است و در باقی فاکتورها، تیم او حتی رکورد دار است.

او گفت:" موقعیت‌های خیلی زیادی ایجاد می‌کنیم و گل نمی‌زنیم. خیلی وقت‌ها تنها به یک ضربه کوچک نیاز است تا دروازه حریف باز شود که این کار صورت نمی‌گیرد. به اندازه کافی گلزنی نمی‌کنیم. من روی بخش انفرادی تیم کار می‌کنم و برای همین است که خوشبین هستم. تلاشمان خوب است و برای همین است  که تناقضی بین تلاشمان در تمرینات و اتفاقات داخل زمین می‌بینم.اگر آمار ما را آنالیز کنید،  اطلاعات خوبی دریافت می‌کنید. بازی به بازی، رکوردهایی را جا به جا می‌کنیم. در 3 بازی اخیر، 3 رکورد شکسته ایم. از همیشه بیشتر دویده ایم. میزان مالکیت توپمان از همیشه بالاتر است. موقعیت‌سازی مان از همیشه بیشتر است. آمار گلزنی مان از همیشه پایین تر است. بنابراین در فوتبال باید باهوش بود. آمار را می‌خوانید،  بررسی می‌کنید و نتیجه می‌گیرید که مقصر این نتایج، همه ی بازیکنان هستند."

ژوزه مورینیو (سرمربی) چلسی

ارسال به تلگرام


13:57  1394/09/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن