تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار تبریز: شهرداران مدارس تبریز را به 41 شعبه می‌رسانیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار تبریز:
شهرداران مدارس تبریز را به 41 شعبه می‌رسانیم
شهردار تبریز گفت: به خاطر حرکت خوب 19 شهردار پر تلاش مدارس تبریز این شهرداری‌ها را به 41 شهرداری می‌رسانیم تا در تمام نقاط تبریز فعالیت کنند.

خبرگزاری فارس: شهرداران مدارس تبریز را به 41 شعبه می‌رسانیم



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز؛ صادق نجفی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از شهرداران مدارس و اعطای احکام شهرداران منتخب با اشاره به فعالیت 19 شهردار مدرسه در یک سال گذشته اظهار داشت: این 19 شهردار نشان دادند که ایرانی و تبریزی اصیل هستند و تبریزی‌ها به فرموده مقام معظم رهبری خصلتی متمایز دارند و زمان‌شناس هستند.
وی عنوان کرد: کاری که آغاز شده بسیار زیبا بوده و به خاطر حرکت خوب 19 شهردار پر تلاش مدارس تبریز این شهرداری‌ها را به 41 شهرداری می‌رسانیم تا در تمام نقاط تبریز فعالیت کنند.
شهردار تبریز تفاوت شهر تبریز با دیگر شهرها را در شجاعت و مردانگی و اولین بودن‌ها دانست و گفت: این تفاوت‌ها را اشخاص و افراد مختلفی خلق کرده‌اند که امروز میراث‌دار آنان هستیم و در میان چنین مردمانی زندگی می‌کنیم.
نجفی خاطرنشان کرد: رسالت امروز ما حفظ شأن شهر تبریز برای آینده است و در این میان دانش‌آموزان نقشی مهم بر عهده دارند و شخصیت‌های مهم آینده را صاحب خواهند بود.
نجفی بیان کرد: بیدار بودن و ولایت‌مداری مردم آذربایجان ممتاز و منحصر به فرد است و یکپارچه بودن ایران اسلامی امروز مرهون مردم آذربایجان و تبریز است.
شهردار تبریز در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی و تجاری آذربایجان و تبریز گفت: در حال حاضر زمینه مبادلات تجاری و اقتصادی با کشورهایی چون ترکیه، آذربایجان و روسیه از این استان و شهر تبریز فراهم شده و اگر مردم آذربایجان همت نکنند این امر محقق نمی‌شود.
وی با انتقاد از نبود مدیریت واحد شهری در کشور گفت: مدیریت واحد شهری با قوانین فعلی میسر نیست اما در حال حاضر در شهر تبریز مدیریت هماهنگ را شاهد هستیم و با تعامل از امکانات همدیگر برای نشاط مردم و خدمت رسانی استفاده می‌کنیم.
نجفی یادآور شد: موفقیت‌های فعلی در شهر تبریز مرهون همکاری مستقیم و غیرمستقیم مردم است که توانسته‌ایم به جایگاه‌های برجسته‌ای برسیم.
شهردار تبریز افزود: امیدواریم با فعالیت‌های 41 شهرداری مدارس در سال آینده بتوانیم وضعیت فرهنگی بهتری را داشته باشیم و در این میان نشست‌های متعدد میان شهرداری‌های مناطق و شهرداران مدارس ضروری است.
وی کار شهرداری کلانشهر تبریز را سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: از ساعت 7 صبح تا 11 شب در حال فعالیت هستم اما تلاش دارم در عین فشرده بودن کارها در خدمت شهرداران مدارس نیز باشم. انتهای پیام/60002/ع30

http://fna.ir/EJBR52





94/09/18 - 13:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن