تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802990113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید فرماندار فردیس از اداره ورزش و جوانان شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازدید فرماندار فردیس از اداره ورزش و جوانان شهرستان استان‌ها > البرز - فرماندار فردیس به همراه معاونین خود از اداره ورزش و جوانان شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فردیس؛ در این نشست زمانی فرماندار فردیس با اشاره به این که حوزه ورزش و جوانان از مهمترین عرصه های خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه است گفت: مسئولان ورزش وجوانان بایستی با ریشه یابی و شناخت سلایق مردم زمینه بسط و گسترش ورزش را فراهم سازند.
وی افزود: یکی از شاخصه های جامعه سالم توجه ویژه به امر ورزش است که باید روز به روز افزایش یابد.
محبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز با ابراز خرسندی از حضور فرماندار در جمع کارکنان این اداره، پس از ارائه گزارش شفاهی از عملکرد ورزش و جوانان اعلام کرد: باتمام توان و انرژی جهت بسط و گسترش فرهنگ ورزش و جوانان می کوشیم تا جامعه سلامت و عاری از هرگونه آسیب داشته باشیم.
نشست صمیمانه فرماندار با سمن ها، انجمن ها و خیرین
نشست صمیمانه فرماندار فردیس با سازمان های مردم نهاد، انجمن ها و خیرین شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فردیس؛ در این نشست مهندس زمانی فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت حضور سازمانهای مردم نهاد ، خیرین و صاحبان فکر و اندیشه در پیشبرد اهداف عالی دولت تدبیر و امید در جامعه و توسعه ی شهرستان گفت: هدف از تشکیل این جلسه استفاده از تجربیات و خرد جمعی ، شناسایی مسائل و ارائه راهکار جهت مرتفع کردن مشکلات و اولویت بندی امور برای پیشرفت ، توسعه و آبادانی شهرستان فردیس است.
فرماندار فردیس با بیان اینکه حضور مسئولین در میان مردم بویژه برگزاری نشست ها و جلسات با سازمان های مردم نهاد و معتمدین می تواند اثرات مثبتی داشته باشد، یادآور شد: شهرستان فردیس با توجه به جمعیت فراوانی که دارد نیازمند توجه بیشتر بوده و این مهم مستلزم همکاری همه جانبه مردم با مسئولین در جهت حل مشکلات و معضلات است.
وی با اشاره به عدم تشکیل برخی از انجمن ها افزود؛ متاسفانه در شهرستان فردیس هنوز برخی از انجمن ها مانند انجمن خیرین و نیکوکاران ، انجمن حمایت از بیماران ، انجمن خیرین مدرسه ساز ،انجمن خیرین ورزش ،انجمن خیرین ازدواج و سایر انجمن های مورد نیاز شهرستان تشکیل نگردیده که امیدوارم با تشکیل این انجمن ها در راستای پیگیری و برطرف نمودن مشکلات مردم شاهد بهبودی و رفع عمده ای از معضلات و کمبود های شهرستان باشیم.
فرماندار فردیس ضمن قدردانی از اقدامات سازمان های مردم نهاد و خیرین شهرستان اظهار کرد: در شهرستان فردیس حدود 450 کودک بی سرپرست تحت پوشش خیریه ها وجود دارند که به کمک نیکوکاران ماهیانه 220 هزار تومان به هر کدام از این کودکان پرداخت می شود.
بازدید سرزده فرماندار از پروژه های ورزشی شهرستان فردیس
مهندس زمانی به صورت سر زده از پروزه های ورزشی شهرستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فردیس؛ مهندس زمانی در حاشیه این بازدیدها با بیان اینکه شهرستان فردیس قابلیت‌های زیادی برای قهرمان‌ پروری در رشته‌های مختلف ورزشی دارد گفت: امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی شاهد رشد هر چه بهتر ورزش در این شهرستان باشیم.
فرماندار شهرستان فردیس توسعه فضاهای ورزشی را در توسعه سلامت جامعه شهری بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: مسئولین ورزشی تمام سعی و تلاش خود را در تسریع ساخت اماکن در دست احداث به کار گرفته و فضای ورزشی شهرستان را به جایگاه اصلی خود برسانند.
در این بازدید ها پروژه های سالن چند منظوره ، زمین سالن طبقاتی و پروژه استخر پوشیده شهرک وحدت مورد بازدید قرار گرفت و مسائل و مشکلات روند اجرای این پروژه ها بررسی شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز در این بازدیدها اظهار کرد: نظارت‌ و پیگیری‌های مستمری جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌ فردیس صورت گرفته و مراحل ساخت و تکمیل این پروژه‌ها در حال پیشرفت است.
وی درخصوص اعتباراتی که برای احداث این پروژه ها در نطر گرفته شده است افزود: کل اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده برای پروژه های عمرانی شهرستان فردیس در سال 1393 مبلغی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و در سال 1394 نه صد میلیون تومان بوده است که از کل این اعتبارات تنها مبلغ پانصد میلیون تومان تا کنون تخصیص یافته و محقق گردیده است.
محبی در خصوص هزینه های عمرانی پروژه های بازدید شده گفت: در حال حاضر مبلغ دویست و پنجاه میلیون تومان جهت ساخت سالن طبقاتی در خیابان فرگاز به عنوان پیش پرداخت به پیمانکار پرداخت گردیده و همچنین مبلغ دویست و پنجاه میلیون تومان جهت ساخت سالن چند منظوره در بلوار 44متری فلکه پنجم فردیس هزینه شده است که این پروژه تا کنون بیست درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی همچنین درخصوص هزینه های عمرانی و مبلغ پرداخت شده به پروژه احداث استخر پوشیده در شهرک وحدت تصریح کرد: تاکنون این پروژه نیز بیست درصد پیشرفت فیزیکی با هزینه ای بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان داشته است که از این مبلغ دویست میلیون تومان توسط پیمانکار پروژه هزینه شده و پنجاه میلیون تومان از بودجه اعتبارات ملی محقق و پرداخت گردیده است.    

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 18 آذر 1394 - 12:56:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن