تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضع سخت تراکتوری‌ها مقابل قلعه نویی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
موضع سخت تراکتوری‌ها مقابل قلعه نویی




یکی از مشوقین باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد هواداران این باشگاه به شدت از امیرقلعه‌نویی گله‌مند و مخالف سرمربیگری او در تراکتورسازی هستند.





آنا: در شرایطی که هنوز قرارداد امیرقلعه‌نویی با باشگاه تراکتورسازی امضا نشده است، به گفته یکی از مشوقین اصلی این باشگاه بسیاری از هواداران تراکتورسازی مخالف حضور وی در تیم تراکتورسازی هستند.

جبرئیل غنی که در تمامی بازی‌های سرخ‌پوشان تبریزی جزو مشوقین اصلی‌شان است درباره بازگشت قلعه‌نویی به تبریز داشت: «از زمانی که اعلام شده امیر قلعه‌نویی به تبریز آمده و قرار است دوباره سرمربی تراکتورسازی شود، بالغ بر 100 نفر به من زنگ زدند و اعلام کردند من بعد انتظار حمایت از تیم را از ما و دوستان‌مان در ورزشگاه نداشته باشید. دلیلش هم مشخص است. هیچ کس در تبریز دوست ندارد تراکتورسازی تحت هر شرایطی پیروز شود. قلعه‌نویی مربی است که برای پیروزی دست به هر کاری می‌زند و خیلی چیزها را زیرپا می‌گذارد. »

وی ادامه داد:«‌ اگر سعید عباسی با حضور قلعه‌نویی موافقت کند و شرایطی فراهم آورد که او بار دیگر سکان هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد، یقین داشته باشید تماشاگری در استادیوم از تراکتورسازی حمایت نمی‌کند و این موضوع به ضرر باشگاه خواهد بود. شاید عده‌ای بگویند حالا که همه چیز در آستانه نهایی شدن است، کوتاه بیایید و از تیم‌تان حمایت کنید. اتفاقا حرف ما هم همین است. ما برای حمایت از تیم شهرمان است که می‌گوییم قلعه‌نویی پیش ما ارزشی ندارد و نمی خواهیم سرمربی مان شود. او یک روز می‌آید و یک روز می‌رود. آنچه برای ما می‌ماند بردهایی است که می‌گویند قلعه‌نویی آنها را به روش‌های غیرفوتبالی به دست آورده است. امیدوارم عباسی با آوردن قلعه‌نویی به تراکتورسازی تیم را بیش از این به حاشیه نبرد.»






تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن