تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ قلعه نویی به فحاشی هواداران تراکتور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پاسخ قلعه نویی به فحاشی هواداران تراکتور




گزینه نهایی مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای نیمکت این تیم با یک جمله جواب فحاشی هواداران این تیم را داد.





جام نیـوز: امیر قلعه نویی شب گذشته تصویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به زمان حضور او در تراکتورسازی برمی گشت. او می خواست نشان دهد که توافق اولیه صورت گرفته و در آستانه بازگشت به تراکتورسازی و نشستن روی نیمکت پرشورها قرار دارد.
 
اما گویا هواداران تراکتورسازی دل خوشی از قلعه نویی ندارند. آنها به صفحه قلعه نویی هجوم آورده و در زیر همان تصویر فوق الذکر شروع به فحاشی کرده و حسابی از خجالت سرمربی سابق تیم شان درآمدند.
 
ژنرال آبی ها که پس از سال اول حضورش در تبریز، با رد درخواست هایش از سوی مسئولان وقت باشگاه، حاضر به تمدید قرارداد با تراکتورسازی نشده بود، حالا جایگاه خوبی در میان هواداران سرخ تبریز ندارد.
 
همه اینها را که بگذاریم در کنار خشم هواداران تراکتورسازی از اخراج تونی اولیویرا که محبوبیت خاصی نزد هواداران داشت و همینطور دو بازی حساس پیش رو در لیگ و جام حذفی در مقابل استقلال، به سختی کار قلعه نویی در روزهای آتی پی خواهیم برد.
 
پس از فحاشی های بی حد و حصر تراکتوری ها، سرمربی جدید این تیم پاسخ این هواداران را با انتشار یک جمله در صفحه اجتماعی خود داد: «من برای تنفر از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند.»
 
جمله ای که پیش از این برای مخالفانش در استقلال هم به کار برده بود.


پاسخ قلعه نویی به فحاشی هواداران تراکتور









تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن