تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805144643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسداري از انقلاب اسلامي محدود به جغرافياي خاصي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پاسداري از انقلاب اسلامي محدود به جغرافياي خاصي نيست
پاسداري از انقلاب اسلامي عين اسلام است و محدود به جغرافياي خاصي نيست.
به گزارش فارس، دريادار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه در مراسم يادبود شهداي حرم در استان فارس، ضمن ابلاغ پيام سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه به خانواده شهدا، طي سخناني در اجتماع مردم ولايتمدار و شهيدپرور قير و كارزين اظهار داشت: خداوند بنده‌اش را خلق كرد كه با فطرت خدايي كه دارد مورد آزمايش و محك قرار گيرد و بالاترين محك انسان محك با جان است و اين را پاسداران انقلاب اسلامي به خوبي درك كرده‌اند و آماده دفاع از انقلاب و اسلام در همه جاي جهان هستند.
وي تأكيد كرد: پاسداري از انقلاب اسلامي به مثابه خود اسلام است و محدود به جغرافياي خاصي نيست و خدا را شكر كه منش و روش شهداي انقلاب اسلامي به هرجايي كه رسيده، به مثابه انقلاب اسلامي عمل مي‌كنند و اين از بركت انقلاب اسلامي است. فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: انقلاب اسلامي بركت بسيار عظيم و عنايت ويژه‌اي است كه خداوند متعال به بركت حضور امام راحل و بركت خون شهدا نصيب‌مان كرده و امروز اين انقلاب چنان قوي و قدرتمند شده است كه كسي قادر نيست به آن صدمه‌اي بزند و هرگاه هم سعي كرده‌اند ضربه‌اي بزنند، خودشان ضرر كرده‌اند و در نهايت انقلاب اسلامي گسترش و اعتبار بيشتري پيدا كرده است.
وي افزود: به‌رغم اينكه دشمني امريكا و جهان استكبار يك لحظه هم فروكش نكرده است اما همچنان انقلاب اسلامي قوت و قدرت بيشتري گرفته است و امروز تفكر انقلاب اسلامي است كه در جاي‌جاي جهان در مقابل استكبار ايستاده و با آن مقابله مي‌كند. فدوي در ادامه گفت: قوت و اقتدار انقلاب اسلامي به خاطر اتصال آن به قدرت لايزال خداوند است اين همان چيزي است كه در انقلاب اتفاق افتاده و دليل آن محكي است كه مردان خدا با جان خود خوردند و سربلند شدند.
فدوي در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره كرد و افزود: از آنجا كه تكليف ملت مواظبت از انقلاب اسلامي است بايد كسي را انتخاب كنند كه به طور كامل در شأن انقلاب باشد. فرمانده نيروي دريايي سپاه و هيئت همراه در ادامه سفر خود، در جمع خانواده شهيد عليرضا قلي‌پور از شهداي مدافع حرم حضور يافت و ضمن تفقد و دلجويي از آنان، طي سخناني درباره اجر و پاداش والاي شهيد و شهادت، خطاب به خانواده شهيد، گفت: مسلماً خير و بركت شهيد آنقدر زياد است كه آنچه ما براي شهيد انجام مي‌دهيم براي گرفتن چيزي مثل شفاعت از شهيد است و همه ما با شركت در مراسمات شهيد به دنبال اين هستيم كه يك طوري خودمان را متصل كنيم والا اگر تمام عالم هم جمع بشوند نمي‌توانند چيزي به شهيد اضافه كنند و اين به خاطر مقام بالايي است كه شهيد نزد خداوند دارد و البته آن هم شهيد در معركه جنگ.
وي افزود: شهادت اين شهيد توفيق بزرگي است كه نصيب شما شده و شما ضمانت خوبي را پيشاپيش فرستاده ايد كه در همه شرايط بتواند دست شما و همه ما را بگيرد. فدوي در ادامه با استناد به رواياتي از ائمه معصومين عليهم‌السلام و احاديث قدسي گفت: خداوند مي‌فرمايد، از لحظه‌اي كه شهيد نيت مي‌كند كه به جبهه برود و تا زماني كه شهيد مي‌شود و به ديدار من مي‌شتابد، خود من به جاي او در خانه‌اش هستم و اين نشان از پاداش عظيمي است كه شهيد نزد خداوند دارد.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن