تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803626374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب سخت لوركوزن مقابل بارسا براي صعود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شب سخت لوركوزن مقابل بارسا براي صعود
پرونده مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري هشت ديدار همزمان گروه‌هاي پنجم تا هشتم از ساعت 23و15 دقيقه بسته مي‌شود...
نویسنده : دنیا حیدری 


پرونده مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري هشت ديدار همزمان گروه‌هاي پنجم تا هشتم از ساعت 23و15 دقيقه بسته مي‌شود تا چهره تيم‌هايي كه «دقيقه 90» مجوز‌شان براي رسيدن به دور يك‌هشتم نهايي صادر مي‌شود، مشخص شود.  هرچند صعود تيم‌هايي چون بارسلون و بايرن مونيخ قطعي است، اما امثال آرسنال شب حساسي را پيش رو دارند.
 
بارسا، سد لوركوزن براي صعود
گروه  E، بارسلونا خيال خود را به عنوان تيم اول گروه با 13 امتياز راحت كرده است، اما بايرلوركوزن و رم كه هر دو پنج امتيازي هستند و در رده‌هاي دوم و سوم با تفاضل گل يك و 5- قراردارند، براي كسب سهميه دوم مي‌جنگند. باير امشب ميزبان بارسا، مدافع عنوان قهرماني است. بايرلوركوزن براي صعود به عنوان تيم دوم حتماً بايد كاتالان‌ها را شكست دهد و البته نتيجه همزمان بازي ديگر اين گروه بين تيم‌هاي رم و باته بوريسف هم خيلي سرنوشت‌ساز خواهد بود؛ چراكه برد رم، پيروزي احتمالي لوركوزن را بي‌اثر مي‌كند و اين رم است كه به دور بعد صعود مي‌كند. بايرلوركوزن در شش بازي اخيرش مقابل بارسلونا همواره شكست خورده كه آخرين آن به دور دوم از مرحله گروهي اين فصل ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نيوكمپ برمي‌گردد، جايي كه با نتيجه دو بر يك شكست خورد. ركورد بازي‌هاي خانگي بايرلوركوزن مقابل تيم‌هاي اسپانيايي هفت پيروزي، سه تساوي و پنج شكست بوده است. در سوي ديگر بارسلونا در 12 بازي اخيرش 10 پيروزي كسب كرده و در پنج بازي قبلي خود در تمامي رقابت‌ها هم 21 گل به حريفان زده است. شاگردان لوئيس انريكه همچنين در هفت بازي از 11 ديدار اخير خود دروازه‌ خود را بسته نگه داشته‌اند. در اين گروه حتي اف.ث باته بوريسوف بلاروس نيز با چهار امتياز شانس دارد. اما بايد ديد در نبرد آ. اس. رم – اف.ث باته و بايرلوركوزن – بارسلونا كدام تيم موفق به كسب جواز صعود مي‌شود.
 
اما و اگرهاي صعود آرسنال
گروه F، بايرن با 12 امتياز به عنوان تيم نخست صعودش محرز شده اما المپيايكوس با 9 و آرسنال با شش امتياز، شانس‌هاي صعود به عنوان تيم دوم هستند. آرسنال امشب در ديداري حساس كه تكليف تيم صعود‌كننده را مشخص مي‌كند مهمان المپيايكوس يونان است. توپچي‌هاي لندن براي صعود نياز به برد با اختلاف بيش از دو گل يا پيروزي چهار  بر سه به بالا دارند. اگر بازي با برتري سه  بر دو(نتيجه مشابه بازي رفت) آرسنال به پايان برسد، در تفاضل گل، اين شاگردان ونگر هستند كه صعود مي‌كنند. در ديگر بازي اين گروه بايرن به مهماني ديناموزاگرا در كرواسي مي‌رود.

2 فرصت و 3 مدعي
گروه G، تكليف هيچ تيمي در اين گروه مشخص نيست. در اين گروه چلسي و پورتو هر دو 10 امتيازي و با تفاضل گل هشت و سه در رده اول و دوم هستند و در صورت برد هر يك از اين دو تيم مقابل هم، صعودشان به دور بعد قطعي مي‌شود. اگر هم اين بازي به تساوي كشيده شود، ديناموكيف كه با هشت امتياز در رده سوم است يكي ديگر از شانس‌هاي صعود در بازي همزمان مي‌تواند با غلبه بر مكابي، پورتو را از گردونه اين رقابت‌ها حذف كند و به همراه چلسي راهي مرحله يك‌هشتم شود.
چلسي امشب ميزبان پورتو، يكي از شانس‌هاي صعود گروه است كه در صورت پيروزي در اين ديدار نه فقط صعودش قطعي است كه به عنوان تيم نخست به مرحله بعد مي‌رود. ديناموكيف نيز با مكابي مصاف مي‌دهد.
 
شگفتي‌ساز به دنبال 3 امتياز آخر
گروه H زنيت سن‌پترزبورگ، شگفتي‌ساز اين سري از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با 15 امتياز صدرنشين و تيم راه‌يافته اين گروه به مرحله بعد است. تنها تيمي كه تا به اينجا تمام رقابت‌هاي خود را با برد پشت سر گذاشته و درصدد آن است تا با پيروزي امشب، با كسب تمام امتيازهاي مرحله گروهي، به مرحله حذفي اين رقابت‌ها صعود كند. اما گنت بلژيك و والنسياي اسپانيا به ترتيب با هفت و شش امتياز در رده دوم و سوم حضور داشته و شانس صعود دارند. مطابق برنامه گنت پذيراي زنيت است و والنسيا با المپيك ليون ديدار مي‌كند.

منبع : روزنامه جوان









تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن