تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از خبرگزاری شبستان در همایش وقف و رسانه/اهدای ۴۰ موقوفه جدید از ابتدای سال تا کنون


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: دبیر خبر خبرگزاری شبستان در پنجمین همایش وقف و رسانه که با حضور اصحاب رسانه و مدیران استان در باغ موزه همدان برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ظهر امروز(17 آذر) درپنجمین همایش وقف و رسانه که در باغ موزه همدان برگزار شد، گفت: تعامل خوب رسانه ها با اداره اوقاف تاثیر خوبی در درآمدزایی و تحقق برنامه فرهنگی داشته است.
وی به نیات خیرین در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: موقوفه صیف الدوله ملایر دارای 5 نیت مختلف است که یکی از آنها خرید لباس برای زوار امام حسین(ع) با رعایت شان و مقام زوار است.
وی ادامه داد: همزمان با اربعین حسینی 5 موکب در مرز مهران جهت خدمات رسانی به زوار دایر بود که 35 نفر از همکاران اوقاف در این موکب ها خدمات مختلف از جمله 4 هزار لباس و کفش را توزیع کردند.
وی به پیشرفت موقوفات در سال های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: از اول انقلاب تا سال 89 ، 6 هزار موقوفه و از سال 90 تا کنون به برکت و همکاری اصحاب رسانه 9 هزار وقف جدید اتفاق افتاده و همچنین از سال 89 تا الان 2 هزار و 400 بقعه فرهنگی ایجاد شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در ادامه بیان کرد: ظرفیت بقاع متبرکه در کشور بسیار با ارزش و مهم است به طوری ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
تجلیل از خبرگزاری شبستان در همایش وقف و رسانه/اهدای ۴۰ موقوفه جدید از ابتدای سال تا کنون






سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن