تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805818926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه جمعی از کارکنان دولت به رییس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نامه جمعی از کارکنان دولت به رییس جمهور
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ - 08 December 2015


بسمه تعالی


محضر مبارک رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی


سلام عليكم


شكر و سپاس خداوند عزوجل را كه زيستن در سايه پرمهر حضرت حجت (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبري (مدظله العالی) وامنيت نظام مقدس ايران را در تقدير ما نهاد.


هر روز آغاز كننده صبحدمان عمردوباره‌امان اميد است وهر لحظه‌امان را بارقه‌هاي اميد به آينده روشن مي‌كند، با نام دولت تدبير واميد راه به قلبمان گشوديد و با ذكر هر روزه‌ي آن اميدوارمان كرديد.


جمعي از كاركنان دولت،‏‏ زير مجموعه‌ي وزارت كشور و سازمان ثبت احوال هستيم كه در گوشه و كنار شهرهاي کشور در ادارات جزء خدمتگزار مردم عزيز كشورمانيم؛ ادارات جزئي كه در چهارچوپ سیاست گذاری‌ها و بحث و جدل‌های بهارستان تا هیات وزیران و هر نهاد صاحب رای و نظری به حساب نمي‌آييم. لبخندهاي گاه وبي گاه مسئولين در پس قاب شیشه‌ای تلویزيون ما را به چه دل خوش می‌كند، به عدالت كه نام رسا و زيباي آن بر تارك هميشگي عملكردها درخشش جاودانه دارد و ما حسرت به دل جرعه‌اي از آن هستيم. ‏گفته‌اند و مي‌گوييد عدالت، نظام هماهنگ پرداخت‌ها! اما اي بسا كه حتي گفتنش هم جگرمان را می‌سوزاند! كاش پاسخي مي‌يافتيم به سئوالات بي‌شمارمان، اما دريغ كه نمي‌دانيم چرا جايگاه سازماني كه حافظ وپاسبان هويت افراد كشورمان است از سازماني كه اسناد ملكي را حفظ مي‌كند پايين‌تر است، شايد ريشه در ديد مسئولين و نظر صاحب نظران دارد؛ ما عادت نداريم آدم‌ها را به حساب بياوريم ما اموال را محافظيم، آيا ارزش يك ملك براي ما بيشتر است يا هويت يك انسان؟! پاسخ روشن اين سوال را در ميان لب‌هايمان مخفي مي‌كنيم چون مي‌دانيم حقيقت چيست اما گفتار ناپيدايمان در عمل رخ مي‌نمايد؛ واقعاً چرا نبايد بها داده شود به ارگاني كه از جايگاه امنيتي برخوردار است واز نظر مسئولان فراموش شده است؟! افسوس مي‌خوريم براي چشمان حسرت زده‌ي فرزندانمان كه بايستی يك زندگي متوسط وحتي پايين‌تر از آن را به دليل انتخاب شغل والدينشان بر گرده بكشند و معناي عدالت را در دستان و خانه‌هاي دوستانشان با پدرانی که كارمند ثبت اسناد ،  دادگستري ، کمیته امداد ، تامین اجتماعی ، اداره دارایی ، آبفا، وزارت نیرو، و بخصوص وزارت نفت و.. ببینند.


هر روز خبر افزايش حقوق‌ها را از بهارستان مي‌شنويم اما نمي‌دانيم ما در كدامين نقطه از سياست‌ها هستيم كه نسيم لطف دوستان خنكاي وجودمان را سيراب نمي‌كند! آشناي هر روزه دولت هستيم چون كارمند دولتيم وغربيه‌اي بيش نيستيم چون ديده نمي‌شويم. درگاه دولت الكترونيك بر پاشنه‌ي ثبت احوال مي‌چرخد و مثل آن است كه چرخش ايام ما را به بوته‌ي فراموشي سپرده؛ مي‌دانيم در امور زير بنايی وانجام كارهاي مهمي مثل انتخابات و هدفمندی يارانه‌ها وطرح‌هاي كلان ملي ما را به ياد مي‌آوريد اما كاش در تامين معيشت و افزايش حقوق هم ما را مي‌شناختيد. به عنوان مصداق چگونه است طرح رتبه بندی و افزایش حقوق پرسنل چند میلیونی آموزش و پرورش در شرایط بد اقتصاد فعلی کشور با تحمیل بار مالی به مراتب بالا قابل اجراست، اما فریاد اصلاح و افزایش حقوق غیر قابل مقایسه ما کارکنان فراموش شده‌ی ثبت احوال که نسبت به پرسنل فرهنگی، بسیار بسیار قلیل هستیم به جایی نمی‌رسد.


چشم اميدمان به دستان شماست و شعار تدبير واميدتان دلگرممان مي‌كند، باشد كه در اين آمد وشدهاي ايام ما را نيز ببينيد و در كار ما انديشه كنيد. آنچه ما را به مراتب بیش از وضعیت معیشتی و پائین بودن حقوق، آزرده خاطر نموده تبعیض و بی‌عدالتی و نظام ناهماهنگ پرداختها میان ما و سایر دستگاههای مختلف است. ما شرایط بد اقتصادی و اوضاع کنونی کشور را درک می‌کنیم و به هیچ عنوان قصد زیاده خواهی نداریم ولی دیدن تفاوت فاحش بین دریافتی‌های سازمان مظلوم واقع شده ثبت احوال و سایر ارگانها خستگی را بر تنمان میخشکاند و روح و روانمان را آزار می‌دهد لذا امیدمان بعد از خداوند متعال به حضرتعالیست. ما خواستار افزايش حقوق وبهتر شدن وضعيت معيشتي مشابه سایر دستگاهها هستيم فرياد دادخواهي برآورده‌ايم وبه در خانه‌ي شما كوفته ايم ما را دريابيد واين نداي حق طلبي را پاسخ گو باشيد.


اميد كه در سايه توجهات امام عصرمان سلامت ودر امور موفق باشيد.
 
رونوشت : سایت محترم تابناک جهت درج در بخش نگاه شما


 

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن