تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه تحصیلات تکمیلی از ضروریات کشور/ به دانشگاه آزاد نگاه سیاسی نداشته باشید


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: دکتر علیرضا اقدامی گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی یکی از مهمترین ضروریات کشور است ، اما متاسفانه نگاه سیاسی به دانشگاه آزاد مانع توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد می شود، بنابراین مسوولان و دستگاه های ذی ربط نباید نسبت به این دانشگاه نگاه سیاسی داشته باشند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی ،اعضای هیأت علمی ، اعضای هیأت رئیسه و سرپرست این واحد برگزار گردید.
به نقل از   پایگاه خبری افق انزلی  دکتر علیرضا اقدامی سپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به عنوان سخنران ویژه در این مراسم گفت: 
روز دانشجو روز تفکر مبارزه با استکبار و استبداد است و از این جهت بنده این روز را خدمت شما دانشجویان تبریک عرض می کنم و از شما عزیزان می خواهم که پیرو راه همان دانشجویان باشید و در مقابل زورگویی زورگویان عالم باستید.
وی با اشاره به 16 آذر سال 1332 افزود: این روز همیشه زنده نگه داشته خواهد شد و اجازه نخواهیم داد استبداد بر این کشور مسلط شود.
اقدامی در ادامه گفت: 16 رشته ارشد و یک دکتری در واحد بندرانزلی برای بندرانزلی تصویب شد ، متاسفانه در سالیان گذشته به دانشگاه آزاد نگاه سیاسی داشتند و به همین منظور در تصویب رشته ی جدید برای واحد های این دانشگاه مشکلاتی ایجاد می کردند که در عین حال دانشگاه های دولتی با این مشکل روبرو نبودند .
سرپرست دانشگاه آزاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
توسعه تحصیلات تکمیلی از ضروریات کشور/ به دانشگاه آزاد نگاه سیاسی نداشته باشید






سه شنبه ، ۱۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن