تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد در جاده چالوس آزاد، اما خطرناک است/ راه های البرز بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گفته مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی استان البرز این راهداران هم اکنون مشغول بازسازی محورهای روستایی و فرعی در این استان هستند.
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال بارش شدید برف طی 24 ساعت گذشته در استان البرز، برخی از محورهای کوهستانی تاکنون چند بار مسدود و با تلاش ماموران اداره راه بازگشایی شده است.
از جمله این محورها، جاده کرج – چالوس است که صبح امروز رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز از مسدود بودن این جاده خبر داد.
وی با بیان اینکه هم اکنون نیز بارش برف در جاده چالوس ادامه دارد افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه از مهمترین مواردی است که رانندگان باید در آن دقت کافی داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه پس از پاکسازی محور کرج چالوس با توجه به ادامه بار ش ها رانندگان برای ورود به این محور حتما باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند افزود: خودروهای فاقد زنجیر چرخ اجازه تردد در این محور را ندارند. رانندگان مکان هایی امن را برای بستن زنجیر چرخ انتخاب کنند و از توقف در تونل ها به شدت بپرهیزند.
اکبری با اشاره به اینکه مأموران راهداری از شب گذشته در حال پاکسازی محورهای ارتباطی استان البرز هستند، گفت: با توجه به بارش سنگین و ادامه دار بودن آن همچنان ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن