تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 50 آتش نشان در عملیات ویژه جستجوی مفقودان در محور هراز


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از حضور 50 نیروی آتش نشان آمل و ساری امروز در عملیات جستجوی ویژه مفقودان حادثه سقوط مینی بوس در محور هراز خبرداد.
حسین نذیری در گفت وگو با حبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران با اشاره به اینکه با انجام عملیات های جستجو تنها دو مفقود از حادثه سقوط مینی بوس در محور هراز یافت نشده باقی مانده است، عنوان کرد: تیم های آتش نشانی از روز نخست حادثه برای کمک به حادثه دیدگان، انتقال و نجات مصدومان و جستجوی مفقودان در این منطقه در کنار مسئولان بخشداری و هلال احمر بود.
وی با بیان اینکه با دستور ویژه استاندار مازندران نیروهای آتش نشانی به همراه شهردار آمل در محور هراز حاضر شدند، افزود: 20 نیروی آتش نشان آمل و 30 آتش نشان نیز از شهرستان آمل و ساری در این عملیات حضور داشتند.
این مسئول یادآور شد: چهار نیروی فضای سبز شهرداری آمل نیز در این عملیات حضور داشتند و تیم های مدیریت بحران شهرداری آمل و اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی برای نقل و انتقال امدادگران در این عملیات حضور دارند.
خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
خبرنگار: 49016 [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]
حضور 50 آتش نشان در عملیات ویژه جستجوی مفقودان در محور هراز






دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.mazandaran.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن