تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812636497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدیه کوچکی که مسیر زندگی‌ بختیار را عوض کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هدیه کوچکی که مسیر زندگی‌ بختیار را عوض کرد
مهمترین موضوع این روزهای تراکتورسازی بحث رفتن یا ماندن تونی اولیویراست که شاید ذهن خیلی از بازیکنان را به خود مشغول کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که الان جزو پرطرفدارترین بازیکنان نیم‌فصل است، صحبت‌های جالبی در مورد زمانی که تیم‌ملی نوجوانان بوده و حتی پولی برای خریدن استوک نداشته است و الان که بازیکن یکی از تیم‌های پرطرفدار است می‌کند.
هیچ‌کس تمرکز ندارد واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است دو روز قبل تونی خداحافظی کرد ولی دوباره در تمرین حاضر شد، ان‎شاءالله  هرچه که هست خیر باشد، باید یک تصمیم درست بگیرند چون با این وضع هیچ‌کس تمرکز ندارد. باید خیلی خوب تمرین کنیم و با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود.
امیدوارم بهترین بازیم را برای تراکتور به نمایش بگذارم مطمئنا دیدار با استقلال می‌تواند بازی خوبی از آب دربیاید و ان‎شاءالله بازی به شکلی باشد که هواداران راضی باشند. من همیشه از استقلالی‌ها که چند سال است پیگیر کارهای من هستند ممنونم البته به ‌غیراز استقلال چند تیم دیگر هم بوده‌اند ولی مطمئنا این موضوع روی فوتبال من هیچ اثری نمی‌گذارد و من باید بتوانم تمام چیزی که هستم را درون زمین بگذارم، امیدوارم در روز بازی با استقلال بهترین بازی‌ام را برای تراکتور به نمایش بگذارم.
تلاش می‌کنیم تراکتور به جایگاهش برگردد قطعا این جایگاه تراکتورسازی لایق این تیم، بازیکنانش و کادرفنی نیست، نبوده و نخواهد بود و  امیدوارم در آینده درست شود. چیزی که هست واقعا داریم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این تیم به جایگاه واقعی خودش برگردد. ان‎شاءالله همین‌طور هم خواهد شد. در چند بازی آخر واقعا نتایج بدی نگرفته‌ایم امیدوارم در بازی‌های آینده خوب ظاهر شویم.
تا در اروپا بازی نکنم از این فوتبال دست‌بردار نیستم همیشه آرزو داشتم به هدفم که لژیونر شدن است برسم و بتوانم در اروپا بازی کنم. امیدوارم به زودی زود این اتفاق بیافتد. امیدوارم همین‌طور هم بشود، تمام این چیزها بستگی به عملکرد خودم دارد ولی باز هم باید دید قسمت چه می‌شود اما این را بگویم که تا در اروپا فوتبال بازی نکنم، دست بردار نیستم.






به تمریناتم ادامه می‌دهم این بازیکن که در برخورد با ایران‌پوریان در تمرین از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود، در مورد اوضاعش می‌گوید: خدا را شکر خوب هستم و امروز تمرین کردم و تمریناتم را ادامه می‌دهم. در رابطه با آن درگیری‌ام هیچ حرفی ندارم.
در دوران نوجوانی حتی یک جفت کفش هم نداشتم در زندگی من خیلی اتفاقات افتاده در سن نوجوانی وقتی که در تیم‌ملی نوجوانان بودم از لحاظ مالی خیلی مشکلات  داشتم حتی یک جفت کفش درست و حسابی نداشتم ولی واقعا تنها هدیه‌ای که در خاطرم مانده هدیه‌ای است که دوست خیلی خوبم به من داد و آن هم یک کفش خیلی خوب بود که از دست عبدالله احمدیان گرفتم. از او ممنونم واقعا خیلی به من کمک کرد وقتی بچه بودم همیشه قبل از اینکه به اردو بروم، از شب قبلش پیش آقای احمدیان می‌رفتم. من فکر می‌کنم این تنها یادگاری خوبی است که از دوران بچگی‌ام دارم و از دست یک دوست خوب گرفتم و ممنونم.
امیدوارم روزی جواب محبت دوستانم را بدهم من دوستان خوبی دارم و از همه آنها ممنون هستم چون همیشه برای من دعا می‌کنند. آن دوستانی که خودم می‌شناسمشان و واقعا از ته قلب از آنها تشکر می‌کنم ان‎شاءالله بتوانم روزی جواب محبت‌هایشان را بدهم. هم آقای محمد احمدی و هم دوستان خوب دیگرم که همه جا، همه جوره با هم هستیم.
برخی‌ها از خودشان حرف درمی‌آورند  یکسری صحبت در برخی از رسانه‌ها راجع به وضعیت من در نیم فصل زده شد جالب است که من خودم حرفی نزده‌ام، خیلی حرف‌ها از خودشان درمی‌آورند و می‌زنند و در صفحه‌های خصوصی خودم بعضا با آنها برمی‌خورم جای تاسف دارند که این چیزها را می‌بینم و ناراحت‌کننده است. من تا به حال اصلا در این‌باره حرفی نزدم. من دارم برای تراکتورسازی بازی می‌کنم و اینکه فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ام. باید ببینم بعد از این چند بازی چه اتفاقی برایم خواهد افتاد، هر چه که هست امیدوارم برایم خیر باشد. باز هم می‌گویم از تیم‌هایی که خواهان من هستند ممنونم و ان‎شاءالله هر چه برای من و تیم‌های دیگر خیر است اتفاق بیافتد.

بختیار رحمانی تراکتورسازی تبریز

ارسال به تلگرام


16:44  1394/09/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن