تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردددرگردنه های اسدلی و بیودرخراسان شمالی همراه با زنجیر چرخ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی : تردددرگردنه های اسدلی و بیودرخراسان شمالی همراه با زنجیر چرخ مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : تردد در گردنه های اسدلی و گردنه بیو محور بجنورد – شوقان - سنخواست همراه با زنجیر چرخ و همچنین راه دو روستای قره گل در دهستان فاروج و بیرم آباد به امیرآباد در دهستان سنگر شهرستان فاروج به علت برف شدید مسدود شده است .
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر ساعت 15:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی،محمد مشتری، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی استان ،فعالیت موج جدید ناپایداریها ، از صبح امروز تا پنجشنبه در استان مستقر می باشد كه به صورت باراش برف همراه با وزش باد شدید(پاره ای نقاط خیلی شدید) و اختلال در محورها پیش بینی می گردد.
وی تصریح کرد: با ادامه بارش برف و باران و مه آلود بون برخی از مناطق کوهستانی و لغزندگی سطح جاده ها، لازم است تا رانندگان علاوه بر رعایت احتیاط و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و ازتوقف خودرودر حاشیه جاده به دلیل مه گرفتگی و احتمال برخورد با سایر خودروها، خودداری کنند.
وی افزود: به رغم بارش برف در کلیه شهرستانهای استان ، تردد در تمامی محورهای این استان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، هم اکنون تردد وسایل نقلیه در دیگر محورهای استان بدون مشکل در جریان است.
 مشتری افزود : کلیه راهداران به همراه ماشین آلات در کلیه گردنه ها و محورهای استان بصورت 24 ساعته در حال آماده باش هستند و به محض مسدود شدن نسبت به بازگشایی محورها اقدامات لازم را انجام خواهند داد .
مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مركز مدیریت راههای استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه های كشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن