تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الگوپذیری از سیره پیامبر(ص)اسلام مهمترین محور وحدت مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: الگوپذیری از سیره پیامبر(ص)اسلام مهمترین محور وحدت مسلمانان است امام جمعه رضوانشهر در جلسه ستاد پیامبراعظم (ص) گفت: الگوگیری و اطاعت پذیری از سیره رسول گرامی اسلام (ص) مهمترین محور وحدت مسلمانان عالم محسوب می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ آذر ساعت 15:02

خبرگزاری پانا+محور وحدت

 به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در این جلسه گفت: برای برگزاری مناسبت های دینی بخصوص سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) باید از همه توان و امکانات استفاده کنیم.
وی با اشاره به ضرورت اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در شرایط کنونی افزود: وجود نازنین رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت (ع) باید مهمترین کانون وحدت مسلمانان عالم محسوب شود.
امام جمعه رضوانشهر گفت: خداوند در قرآن کریم در زمینه اخلاق و سیره پیامبر (ص) یاد کرده و این اهمیت موضوع را می رساند و حتی عظمت مکه مکرمه نیز به برکت وجود پیامبر(ص) است.
حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اهمیت زیارت و زیارت خوانی پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) بیان کرد: زیارت به منزله تجدید پیمان و عهد می باشد و با این عمل مذهبی و معنوی اعلام می کنیم با سیره و سبک زندگی شما همراه هستیم و همیشه در رکاب شما رسول گرامی(ص) و خاندان اهل بیت (ع)هستیم.
وی از عمومی مردم اهل سنت و شیعه این منطقه خواست همچون گذشته با وحدت کلمه در مراسم های سوگواری پیامبراکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) شرکت کنند.
معاون فرماندار رضوانشهر نیز در ادامه این نشست با تأکید بر اهمیت بر پایی مجالس سوگواری حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) گفت: همه هیات های مذهبی و دستگاه های فرهنگی شهرستان با هماهنگی لازم برای بر پایی مجلس سوگواری ایام پایانی صفر در صحنه هستند.
ابراهیم چراغی افزود: اقامه باشکوه عزای رسول گرامی اسلام (ص) و فرزند گرامی اش امام حسن مجتبی (ع) در واقع نمایش قدرت پیروان اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی اضافه کرد: در زمانی که دشمنان اسلام در مسیرتفرقه افکنی و کمرنگ کردن اسلام تلاش می کنند باید تلاش کنیم تا مردم ضمن بر پایی مجالسی در شأن پیامبر اکرم(ص) و خاندان اهل بیت (ع) نسبت به این مهم اهتمام ورزند.
مهرعلی گواهی نماینده آستان مقدس قم در این جلسه گفت: به مناسبت این ایام مراسم زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از بعید و سوگواری پیامبر (ص)، امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در محل مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت فاطمه معصومه (س) واقع در پره سر رضوانشهر برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن