تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رئیس کمیته انضباطی به اعلام رأی دیدار ناتمام لیگ فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: واکنش رئیس کمیته انضباطی به اعلام رأی دیدار ناتمام لیگ فوتسال رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: مسائل انضباطی به هیئت رئیسه فوتسال ارتباطی ندارد و طبق ماده ۸۴ آیین‌نامه در مورد آنچه که مسائل غیرانضباطی باشد، می‌تواند نظر دهد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر ساعت 19:13

خبرگزاری پانا+کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری پانا، هیئت رئیسه فوتسال در حالی امروز (یکشنبه) نتیجه دیدار ناتمام گیتی پسند اصفهان - شهید منصوری قرچک را 4بر صفر به سود شهید منصوری اعلام کرد که اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با اخبار ورزشی ساعت 18:45 شبکه سوم سیما در این رابطه اظهار داشت: امروز سوءتفاهمی پیش آمد و متأسفانه‌ای رسانه‌ای شد که آن هم اعلام نتیجه بازی یادشده بود. وی افزود: هر دیداری که به دلایل انضباطی نیمه‌تمام بماند، کمیته انضباطی باید در مورد آن رأی بدهد. ما این کار را انجام دادیم و غیر از نتیجه، تنبیهات انضباطی مانند محرومیت و جریمه برای خاطیان در نظر گرفتیم. مسائل انضباطی به هیئت رئیسه فوتسال ارتباطی ندارد و طبق ماده 84 در مورد آنچه که مسائل غیرانضباطی باشد، می‌تواند نظر دهد. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اخلاقی نیست که با توجه به اینکه هنوز رأی ما به تأیید دبیرکل فدراسیون نرسیده است، رأی را اعلام کنیم، اما می‌توانم بگویم که نتیجه 4 بر صفر به سود شهید منصوری خواهد بود. حسن‌زاده خاطرنشان کرد: اگر آیین‌نامه انضباطی را نگاه کرده باشید، نتیجه بازی در صورتی که زیر سه گل باشد، 3 بر صفر اعلام می‌شود، اما اگر بالای سه گل باشد، تعداد گل‌های زده به سود تیمی خواهد بود که نتیجه به سود آن رقم خورده باشد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن