تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813158058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشخصات گوشی میان رده جدید ال جی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مشخصات گوشی میان رده جدید ال جی




بر اساس اطلاعات فاش شده ، گوشی LG K7 دارای تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ است و به یک نمایشگر ۵ اینچی FWVGA با رزولوشن ۴۸۰x854 پیکسل مجهز می باشد.





وب‌سایت گجت نیوز - عرفان انبار: شواهدی وجود دارد که کمپانی ال جی در حال کار بر روی یک گوشی میان رده جدید با نام LG K7 می باشد.این گوشی که فعلا با شماره مدل M1 شناخته می شود ، قرار است از سال آینده توسط برخی اپراتورهای مخابراتی آمریکا عرضه شود.امروز مشخصاتی از این گوش فاش شده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.


مشخصات گوشی میان رده جدید ال جی K7 فاش شد



بر اساس اطلاعات فاش شده ، گوشی LG K7 دارای تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ است و به یک نمایشگر ۵ اینچی FWVGA با رزولوشن ۴۸۰x854 پیکسل مجهز می باشد.

در بخش حافظه شامل ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی می شود و تجهیزات تصویر برداری آن شامل دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و جلوی دستگاه است.

اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه دقیق این دستگاه فعلا در دست نیست، اما قطعا در اینده اطلاعات بیشتری در این مورد بدست خواهیم آورد.






تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن