تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815385589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکنولوژی وارد ساعت های سواچ می شود!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تکنولوژی وارد ساعت های سواچ می شود!




شرکت سوییسی سوآچ با همکاری شرکت ویزا طرحی را در دست اجرا دارند که به دارندگان کارت های اعتباری این شرکت امکان می دهد تا پرداخت های مالی خود را با استفاده از ساعت های مچیشان انجام دهند.





worldit.ir: شرکت سوییسی سوآچ با همکاری شرکت ویزا طرحی را در دست اجرا دارند که به دارندگان کارت های اعتباری این شرکت امکان می دهد تا پرداخت های مالی خود را با استفاده از ساعت های مچیشان انجام دهند.


با این ساعت مچی‌ها پول پرداخت کنید



قرار است خدمات یاد شده در گام اول در کشورهای آمریکا، سوییس و برزیل ارائه شده و سپس در دیگر کشورهای جهان نیز در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

به همین منظور شرکت سوآچ ساعت های تازه ای به نام Bellamy طراحی خواهد کرد که مجهز به امکانات سخت افزاری و برنامه هایی خاص برای پرداخت آنی هزینه استفاده از خدمات مختلف بوده و برای خرید الکترونیک هم قابل استفاده هستند.

طرح یاد شده هنوز در مرحله آزمایشی است ولی امید می رود عرضه ساعت های یاد شده از اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شود. این خدمات با استفاده از فناوری بی سیم near-field communications (NFC) ارائه خواهند شد. سواچ و ویزا هنوز در مورد قیمت این ساعت ها و هزینه احتمالی استفاده از چنین خدماتی اظهارنظر نکرده اند.






تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن