تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819452472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمودی: بازی استقلال حساس است اما ...


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حمودی: بازی استقلال حساس است اما ...
مدافع باتجربه تراکتورسازی اعتقاد دارد که خیلی خوب شد قضیه تغییر کادرفنی به تعطیلات خورد تا این تیم خیلی ضرر نکند.

به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی در مورد شرایط این روزهای تراکتورسازی گفت‌وگویی انجام داد.
خدا را شکر که این اتفاقات قبل از شروع بازی‌ها افتاد خدا را شکر  که در تعطیلات چنین موضوعی یعنی جدایی احتمالی تونی پیش آمده، امیدوارم قبل از بازی‌ها همه چیز درست شود. چه آقای تونی باشد چه نباشد، اتفاقی بیافتد که تیم ضرر نکند و خیلی در حاشیه نرود چون آن موقع جمع کردنش بسیار سخت می‌شود.
باید هر چه زودتر این مشکلات جمع شود مثل اینکه مربی ما یکسری مشکلات دارد و اگر این شرایط ادامه پیدا کند، یکسری شرایط پیش می آید و تیم از آن ثباتی که دارد دور می‌شود و در نتیجه‌گیری مشکل پیدا می‌کند در حالی که ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و ظرف چند روز می‌توان تمام این مسائل را حل کرد و اینکه ما به راهمان ادامه دهیم.
جایگاهی که هستیم در شأن تراکتور نیست جایگاه نهمی که در حال حاضر در آن هستیم در شأن تراکتور نیست و شاید آسان امتیاز از دست دادیم. درست است در یکسری از بازی‌های خارج از خانه برده‌ایم اما باید جایگاهمان بهتر شود. این وضعیت درست شود نیز جایگاهمان بهبود می‌یابد.
سربازی‌ام نیم فصل تمام می‌شود در مورد موضوع سربازی‌ام باید بگویم که من تا نیم فصل خدمت سربازی‌ام در تراکتورسازی به پایان می رسد و همان موقع تصمیم می گیرم که چکار کنم.
این وقفه‌ها اول فصل به درد می‌خورد، الان نه در مورد وقفه‌ها بگویم که این وقفه‌ها در این مدت برای اردوی تیم‌ملی بزرگسال و امید پیش آمده. در چند سال اخیر یادم نمی‌آید که اینقدر وقفه داشته باشیم. وقتی ما توقع داریم یک چهره از داخل لیگمان بیرون بیاید و یا اینکه دو بازی خوب ببینیم پس نباید این همه تعطیلی وجود داشته باشد. شاید این وقفه ها اول فصل به درد تیم‌ها می‌خورد تا با هم هماهنگ شوند ولی الان نه زیرا کیفیت لیگمان پایین می آید. 2 بازی می کنیم و بعدش 20 روز استراحت داریم.
بازی استقلال برایم حساسیت‌هایی دارد به هر حال هر تیمی و هر بازیکنی قطعا بازی پیش رویش برایش حساسیت دارد و از قبل به آن فکر می‌کند. اینکه چه تیمی باشد مهم نیست فقط مهم این است که آن بازی را خوب دربیاورم و من خودم به شخصه نمی‌توانم نسبت به بازی‌های آینده بی‌تفاوت باشم و اینکه همیشه از قبل به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنم و در هفته چهاردهم نیز باید به مصاف استقلال بروم. قطعا این دیدار برای من که قبلا در استقلال بازی می‌کردم حساسیت‌هایی دارد با تمام احترامی که برای استقلال قائلم الان پیراهن تراکتورسازی را برتن دارم.

تراکتورسازی تبریز علی حمودی

ارسال به تلگرام


14:51  1394/09/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن