تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805199138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاوه رضایی: می‌خواهم مرد سال آسیا شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاوه رضایی: می‌خواهم مرد سال آسیا شوم
کاوه رضایی مطمئنا با ادامه روند فعلی می تواند لژیونر بعدی فوتبال ما در قاره سبز باشد و البته خودش هدفگذاری اش را روی بازی در لیگ جزیره قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ملی پوش ذوب آهن از آرزوهایش با پیراهن ذوب، تیم ملی و البته آرسنال می گوید. مصاحبه خواندنی او را در ادامه از نظرتان می گذرانیم.
دلیل عملکرد نه چندان مطلوب ذوب آهن در بازی های خانگی چیست؟ در بازی های لیگ و جام حذفی سپاهان و ذوب آهن فشار زیادی برای بازی کردن با سایر تیم ها درزمین فولادشهر متحمل شدند و مشکلات بسیاری به وجود آمد که من امیدوارم مسوولین بتوانند این مشکلات را مدیریت کنند و شرایط بهتری را برای دو تیم ایجاد کنند. برای ما بازی کردن با سبک خاص خودمان در آن زمین سخت است به همین دلیل سبک بازی ما مورد انتقاد قرار می گیرد. به هر حال بازی کردن در زمین فولادشهر سخت است.
عملکرد خوبی در ترکیب ذوب داشته ای و اکنون نیز فاصله کمی نسبت به صدرجدول گلزنان لیگ داری. آقای گلی در پایان فصل؟ به دلیل مشکلاتی و شرایطی که داشتم از ابتدای فصل تنها 7 بازی به میدان رفتم. امسال بازیکنان خوبی در لیگ حضور داشتند و عملکردشان فوق العاده بوده و در واقع جزو بهترین ها بودند. در لیگ ایران بهترین بودن سخت است چون تیم ها خیلی جنگنده بازی می کنند. امیدوارم بتوانم زحمات همبازیانم را به ثمر برسانم و من کار خاصی در زمین انجام نمی دهم و در واقع این هم تیمی هایم هستند که از خودشان برای گلزنی من مایه می گذارند. تشکر می کنم از کادرفنی به خاطر بها دادن به جوان ها و باتجربه ها در ساختن تیم و تشکر می کنم از کادرمدیریتی هم که کار خودشان را به نحواحسن انجام می دهند. امیدوارم تیمم موفق باشد و این خیلی برای من مهمتر است.
رسیدن به فینال جام حذفی؛ کاری که در این چند سال ذوب به خوبی از عهده آن برآمده است. فکر می کنی برابر رقبای احتمالی تان که از بین استقلال و تراکتورسازی خواهند بود کدام تیم شانس بیشتری برای تقابل با شما خواهند داشت؟ خب بازی مقابل هر دو تیم استقلال و تراکتور سخت است و هر بازی حساسیت های خاص خودش را دارد ولی به هر حال بازی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ چیز را نمی توان در فوتبال پیش بینی کرد و این خصلت فوتبال است. تنها قولی که ما می توانیم به هوادارانمان بدهیم این است که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به امید خدا یک افتخار دیگر برای ذوب آهن کسب کنیم تا دل کارگران ذوب آهن، مسوولین ذوب آهن و کادرفنی و ... را شاد کنیم. امیدوارم در شروع نیم فصل دوم با مدیریت و برنامه ریزی درست و بجا پیش برویم و بتوانیم در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و نیمه نهایی جام حذفی موفق باشیم و سربلند بیرون بیاییم.
ذوب آهن چقدر شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟ خب، تلاشمان را برای کسب عنوان قهرمانی می کنیم اما با توجه داشت که تیم های خوب در لیگ زیاد هستند و جوان های خوبی در این تیم ها بازی می کنند اما نمی شود صرفا گفت کدام تیم قهرمان می شود. چیزی که مدنظر مجموعه ذوب آهن است روند رو به رشد حفظ کردن و ادامه دادن و بتوان تکمیل کردن. به امید خدا این اتفاق در حال افتادن است و باید این روند حفظ شود و تداوم داشته باشد. امیدوارم این موفقیت ها مقطعی نباشد و در این مقطع مربی شرایط سخت تری دارد مثل نفت پارسال نشود که در ابتدای لیگ موفق بود اما متاسفانه در روزهای پایانی با بدشانسی در لیگ نتوانستند به آن مقامی که می خواهند دست پیدا کنند. ماباید از تجربه ها درس بگیریم تا چنین اتفاقی برای تیم ما نیفتد.
برابر ترکمنستان در حالی که گوچی بعد از مدت ها از مصدومیت بازگشته بود و کریم انصاریفرد هم دعوت شده بود به عنوان بازیکن فیکس و مورد اعتماد کی روش به میدان رفتی. فیکس بازی کردن در تیم ملی برای هر بازیکنی توصیف ناپذیر است خوشحالم که توانستم برای تیم ملی بازی کنم و خوشحالم ما توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و این برای ما خیلی مهم بود خدا را شکر ما توانستیم امتیازات کامل را برای صعود به مرحله بعد بگیریم. هر بازیکنی برای حضور در تیم ملی باید تلاش خودش را بکند تا ایران سربلند باشد. خدا را شکر هر بازیکنی برای تیم ملی بازی می کند انگیزه دارد تا این تیم را به جایگاه اصلی اش برساند و بتواند ایران را سربلند کند.
با توجه به حضور ذوب در آسیا و حضوری تقریبا ثابت در ترکیب تیم ملی این شانس را برای انتخاب مرد سال آسیا 2016 را هم خواهی داشت. به آن فکر کرده ای؟ مرد سال آسیا؟ چرا که نه! به هر حال هر بازیکنی اهدافی برای خودش دارد و مطمئنا من هم به این مساله فکر می کنم و امیدوارم به همراه ذوب در کنار نتیجه تیمی به این مهم هم برسم و از آن استقبال می کنم و این شانس را از دست نخواهم داد. هر بازیکنی دوست دارد در تیم های بزرگ دنیا توپ بزند و پیشرفت کند. هر بازیکنی باید پیشرفت خودش تلاش کند تا به جایگاهی که مدنظرش برسد. من چه در تیم ذوب آهن و چه در تیم ملی تمام سعی و تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانیم برای تیمم مثمرثمر واقع شوم.
یک بار در مصاحبه ات گفته بودی دوست داری در آرسنال توپ بزنی. با توجه به نتایج این فصل آرسنال باز هم هدفت این تیم است؟ آرسنال که عشق بچگی ام است و هیچ وقت تغییرنمی کند و مطمئنا دوست دارم روزی به آرزویم برسم. من تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم به این هدفم برسم و لازمه این مساله تلاش بیشتر و دوری از حواشی است و تمرکز روی فوتبالم است.

تیم ملی ایران ذوب آهن اصفهان کاوه رضایی

ارسال به تلگرام


14:25  1394/09/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن