تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805211213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدواری قهرمان جهان برای کسب سومین مدال طلای بازی های آسیایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امیدواری قهرمان جهان برای کسب سومین مدال طلای بازی های آسیایی استان‌ها > زنجان - به گزارش همشهری زنجان چندی پیش در رقابت های جهانی ووشو به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا بار دیگر «محسن محمد سیفی» قهرمان نام آشنای سبک ساندای مدال طلای این دوره از رقابت های را به دست آورد. این ووشوکار زنجانی با کسب این عنوان بر تعداد مدال های خود در رقابت های آسیایی و جهانی افززود تا در عطش کسب سومین مدال طلای بازی های آسیایی باشد.

او در گفتگویی درباره رقابت های اخیر و جایگاه ووشو در استان زنجان اشاره کرده است:
علت اینکه از بین چندین رشته ورزشی ووشو را به شکل قهرمانی ادامه داده اید، چه بود؟
فعالیت ورزشی بنده در ابتدا با ژیمناستیک شروع شد و در ادامه در رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال مسیر فعالیت های ورزشی من به شکل دیگری رقم خود؛ اما در ادامه به دلیل اینکه دوستان هم محله ای در رشته های رزمی بودند، من نیز به این سمت و سو کشیده شدم. چندین سال در مسابقات رینگی شرکت می کردم که با راهنمایی ها و تشویق های «رامین موحدنیا» چهره نام آشنای ووشو استان و رئیس هیات استان از اواخر سال1383 فعالیت در ووشو را شروع کنم.
از چه سالی عضویت تیم ملی بودید؟
اواخر سال1386 بود که عضو تیم ملی شدم و در رقابت های قهرمانی آسیا سال2008 با تمرینات منظم و با برنامه ای که داشتم، صاحب مدال برنز رقابت ها شدم. در ادامه در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کانادا مدال نقره رقابت ها را کسب کردم تا کم کم عطش کسب مدال های زرین بیشتر شود. اولین مدال طلای در بازی های آسیایی2010 کسب کردم که درست یک ماه بعد از کسب این مدال در مسابقات مهم جام جهانی به میزبانی کشور چین نیز گردن آویز مدال طلا شدم.
با کسب این عناوین توسط جنابعالی شاهد اتفاقات خوش در این رشته ورزشی استان بوده ایم. در این رابطه چه نظری دارید؟
از سال2011 تا 2015 در رقابت های مختلف آسیایی و جهانی بنده در سکوی نخست رقابت ها بودم که از جمله آنها مدال طلای قهرمانی جهان در 2011 ، قهرمانی آسیا در2012 ، مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در2013 ، مدال طلای بازی های جهانی کلمبیا و نیز مدال طلای بازی های آسیایی اینچوان و اندونزی که بازتاب خوبی در رسانه های مختلف کشوری و استان داشت که شاهد استقبال بیش از پیش از ووشو استان بودیم. برای مثال در بازی های آسیایی2014 اینچوان از بین 4 ووشوکار و2 مربی اعزامی به رقابت ها سهم زنجانی ها2 ورزشکار و یک مربی بود.
با این چشم انداز روشن برای ووشو استان ظرفیت ها و قابلیت های این رشته ورزشی را چطور ارزیابی می کنید؟
به دلیل پشتوانه سازی انجام شده از سال های گذشته در سایه زحمات اهالی هیات و مربیان به لحاظ امکانات سخت افزاری مشکلاتی احساس نمی شود. در بخش نیروی انسانی نیز مربیان توانمند با هیات استان همکاری دارند که در سایه توجه و راهنمایی های آنها ووشوکاران زنجانی بارها در رقابت های ملی روی سکو رفته اند. البته در این راه حمایت¬های مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولان استانی می تواند راه رشد ووشو را بیش از گذشته هموار سازد.
شما جایگاه ووشو استان زنجان را در استان و کشور کجا می بینید؟
ووشو جزوء معدود رشته های ورزشی است که در استان مدال طلای جهانی و آسیایی دارد و بعد از المپیک در رویداد بسیار مهم آسیایی صاحب مدال زرین شده است. از این حیث ارزش و جایگاه آن در کسب عنوان قهرمانی بر کسی پوشیده نیست و3 مدال طلای جهانی را در کارنامه خود دارد. در سطح کشور نیز در بخش ساندا، زنجان به چین ایران شهرت دارد و امید داریم با حمایت های مدیران استانی و تلاش های طاقت فرسای اهالی هیات روز به روز دامنه موفقیت های این رشته رزمی استان پربار باشد.
یکی از مشکلات سد راه هیات ها برای موفقیت در پیشبرد برنامه های سالانه موضوع تامین منابع مالی است. آیا نبود اسپانسر برای ووشو نیز مسیر موفقیت های هیات را کند کرده است؟
همانطوری که اشاره کردم، هیات ووشو استان در موضوعات سخت افزاری و نیروی انسانی ظرفیت ها و توانمندی های قابل توجهی دارد که همین عامل موجب شده روز به روز استقبال از آن بیشتر شود. در صورتی که حامی مالی برای هیات استان فراهم شود، زمینه برای حضور در لیگ برتر بزرگسالان کلید می خورد و همین عامل موجب می شود، هم پای حضور در لیگ جوانان در لیگ بزرگسالان نیز حضور درخشان داشته باشیم.
آیا استقبال شهرستان ها از ووشو همچون مرکز استان چشمگیر است؟
به هر حال کسب مدال در رقابت های جهانی و آسیایی توسط زنجانی ها در بالا بردن انگیزه بین نوجوانان و جوانان و حتی ترغیب خانواده ها برای فعالیت نونهالان در این رشته رزمی تاثیر بسزایی در شهرستان ها و شهرهای کوچک استان داشته است. برای نمونه شاهد هستیم که در شهر خرمدره ووشو با استقبال چشمگیر همراه شده و چندین قهرمان در رده ملی فعالیت می کنند. چندین نوبت در مصاحبه ها جنابعالی به موضوع اشتغال قهرمانان ملی اشاره کرده اید و این دغدغه را داشته اید.در این مورد چه نظری دارید؟
بنده هم اکنون 26 سال سن دارم و بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف حضور در اردوها برای کسب موفقیت برای استان و کشور داشته ام و یکی از موضوعات بسیار مهم برای بنده تامین امرار معاش و شغل مناسب است تا با آسودگی در اردوهای تیم های ملی حضور داشته باشم. امید دارم با درایت مسئولان استانی و کشوری با وضع قوانین شرایط اشتغال فراهم شود.
آیا باز هم شاهد کسب مدال زرین از شما در رویدادهای مهم پیش رو خواهیم بود؟
بنده امید ارم در بازی های آسیایی پیش رو برای سومین بار مدال طلای رقابت ها را کسب کنم تا بار دیگر برای استان و کشور افتخار به ارمغان بیاورم. برای همین با تمرینات مستمر و با برنامه تلاش می کنیم مسیر موفقیت های خود را ادامه دهم.

کلید واژه ها: استان زنجان - ووشو - زنجان -




یکشنبه 15 آذر 1394 - 14:34:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن