تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805669609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدفگذاری برای افزایش صادرات بناب به ۳۸هزار تن در سند تدبیر وتوسعه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی بناب عنوان شد؛
هدفگذاری برای افزایش صادرات بناب به ۳۸هزار تن در سند تدبیر وتوسعه

صادرات غیر نفتی


شناسهٔ خبر: 2992763 - یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
استانها > آذربایجان شرقی

بناب- فرماندار شهرستان بناب از برنامه ریزی برای افزایش صادرات این شهرستان به ۳۸ هزار تن در راستای سند تدبیر و توسعه بناب و تا پایان سال ۹۶ خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، رکود بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی بی هیچ تردیدی مهمترین چالش و مشکل فعلی کشور در این حوزه های حیاتی است، موضوعی که پس از مذاکرات هسته ای و حاکم شدن فضای روانی خاص بر بازار و صنعت و نیز سیاست های دولت برای مهار تورم بیش از پیش تشدید شده است. در این میان بنگاه های اقتصادی که به عنوان حلقه های اصلی اقتصاد کشور محسوب می شوند نیز با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند که مسئولان از نبود نقدینگی به عنوان مهمترین این چالش ها یاد می کنند، موضوعی که در کنار سایر موضوعات مرتبط با این حوزه در حاشیه مراسم افتتاح اتاق بازرگانی بناب مورد بحث قرار گرفتند. هدفگذاری برای افزایش صادرات بناب به ۳۸ هزار تن در سند تدبیر و توسعه فرماندار شهرستان بناب ظهر یکشنبه در این آیین با اشاره به وضعیت تولید در شهرستان بناب گفت: وجود فرهنگ کار و تلاش در نزد مردم بناب این شهرستان را در کشور زبان زد عام و خاص کرده است و در سایه داشتن این روحیه موفقیت های خوبی توسط مردم این شهرستان کسب شده است.

ولی الله فرج اللهی با اشاره به فعالیت ۲۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب افزود: شهرستان بناب در سال گذشته با ۳۲ هزار تن صادرات انواع خشکبار و محصولات لبنی مقام اول آذربایجان شرقی را در زمینه صادرات بخود اختصاص داده بود. وی همچنین گفت: بناب تا پایان آبان سال جاری نیز با ۲۱ هزار تن صادرات باز رتبه اول استان را در امر صادرات بخود اختصاص داده و در هسته تولید و صادرات سند تدبیر و توسعه شهرستان نیز تا پایان سال ۹۶ بایستی رقم صادرات از بناب به ۳۸ هزار تن برسد که دستیابی به این مهم دور از انتظار نیست. فرج اللهی سپس با اشاره به فعالیت ۱۳۰ کارت بازرگانی در شهرستان بناب نسبت به رونق بیشتر صادرات از این شهرستان با راه اندازی اتاق بازرگانی بناب اظهار امیدواری کرد. شرایط اقتصادی پساتحریم باید مدیریت شود نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به رکود حاکم بر بنگاه های اقتصادی در کشور گفت: بعد از اجرای مراحل تحریم تمام واحدهای تولیدی نگران این هستند که مبادا افرادی که در قالب سرمایه گذار از خارج به کشور می آیند، به تولید ضربه نزند و مشکل دیگری را برای واحدهای تولیدی ما اضافه نکند که برای این موضوع قدرتی قوی می طلبد. حجت الاسلام محمد باقری بنابی با بیان اینکه هم اکنون طولانی ترین و عمیق ترین رکود را در کشور شاهد هستیم؛ افزود: مسئولان و متولیان امر باید چشم اندازی مناسب برای اقتصاد کشور داشته باشند و باید واقعیت های موجود را گفت و تا زمانی که واقعیت ها به مردم گفته نشود، کشور به سمت پیشرفت نخواهد رفت.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از مشکلات حاکم بر کشور مشکل مدیریتی است؛ خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل عدم رعایت شایسته سالاری مدیران در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته اند و نتوانسته ایم افراد مدیر را در جایگاه های واقعی خود بکار گیریم و این مشکل چه در دولت های قبلی و چه در دولت فعلی وجود دارد هر چند که ترکیب کابینه این دولت را افراد کارکشته و کار بلد تشکیل می دهند. حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر لزوم پرهیز ار برخی محافظه کاری ها در کشور، از عدم برنامه ریزی در واردات جهاد کشاورزی در تولید محصولات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: فروش هندوانه کیلویی یکصد تومان واقعاً خجالت آور است و این نشان می دهد که در این وزارتخانه برنامه ای برای تولید و مصرف و علاوه بر آن در کشور آماری مشخص از کشاورزی نداریم. گفتنی است در این مراسم که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران، فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان شهرستان برگزار شد، اتاق بازرگانی شهرستان بناب افتتاح و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن