تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کولاک و کاهش دید افقی در گردنه ها و ارتفاعات زنجان وجود دارد/همشهریان ازسفرهای غیر ضروری اجتناب کنند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه وزش باد شدید در بعضی از مناطق استان زنجان شروع شده است ،تصریح کرد: در گردنه ها و ارتفاعات کولاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان با بیان اینکه امروز صبح در زنجان بارش برف شروع شده است،اظهار کردبارش برف تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت .
وی با بیان اینکه وزش باد شدید در بعضی از مناطق استان زنجان شروع شده است ،تصریح کرد: در گردنه ها و ارتفاعات کولاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد.
کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینه همشهریان عزیز از سفر های غیرضروری اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: در صورت تردد و خروج از شهر تجهیزات ایمنی (سوخت اظافه،زنجیر چرخ و مواد خواراکی) را همراه داشته باشند.
سلطانی با اشاره به اینکه فردا 16 آذر ماه سال جاری بارش پراکنده برف به صورت ضعیف وجود دارد، خاطرنشان کرد:از بعد از ظهر فردا ناپایداریها کم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از روز سه شنبه 17 آذر ماه سال جاری احتمال یخبندان و مه صیح گاهی وجود دارد، تصریح کرد: از روز سه شنبه تا آخر هفته بارندگی وجود ندارد ولی سردی هوا تداوم خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سرد ترین دمای گزارش شده طی هفته جاری در سطح استان زنجان ، گرماب با منفی ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
کولاک و کاهش دید افقی در گردنه ها و ارتفاعات زنجان وجود دارد/همشهریان ازسفرهای غیر ضروری اجتناب کنند






یکشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن